פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר, תשלום שנעשה מראש, חוסר מקצועיות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
זה המקרה של אבי, אדם בן 75 שנה, שאופטיקה הלפרין מתעמרים בו כבר חצי שנה. כל נסיונותי לדבר עם ברכה משרות הלקוחות בטלפון לא נענו. לפחות 3 פעמים השארתי לה הודעה והיא לא חזרה אלי.
אז הנה לפניכם בתקוה שמישהו מקשיב:
ביום 13.05.10 נכנסתי לסניף כפר סבא בקניון הצומת, במטרה להחליף את עדשות משקפי הראייה שלי שהן עדשות מולטיפוקל.
1. לאחר שנעשתה לי בדיקה, בחרנו עדשות ZEIZZ מהסוג הדק! עדשות שעולות יותר מהעבות.
2. בסופו של דבר הזמנתי מסגרת חדשה ועדשות דקות של ZEIZZ. הובטח לי שהמשקפיים יהיו מוכנות בתוך שלשה שבועות-חודש.
3. אחרי כחודש הוזמנתי לקחת את המשקפיים. הגעתי והסתבר כי המשקפיים אינן מתאימות. אני לא רואה בהן טוב.
4. האופטומטריסט ניסה במקום לכוון את המשקפיים על מנת שיתאימו אבל זה לא הצליח. הוא אמר שיזמין מומחה שיבדוק מה הבעיה עם המשקפיים.
5. אחרי זמן מה הוזמנתי לבדיקה כשיש בחנות מומחה. הרכבתי את המשקפיים והסברתי שאינני רואה בהן טוב.
6. המומחה ניסה לברר מה הבעיה. בין היתר ניסה להתאים לי עדשות חיצוניות בנוסף למשקפיים, אח"כ הכניס אותי לחדר ועשה לי בדיקת ראיה חוזרת. לאחר הבדיקה אמר שיזמין לי עדשות אחרות. כשאלו יגיעו יודיעו לי.
7. אחרי עוד חודש הוזמנתי לבדוק את המשקפיים החדשות. מדדתי והסתבר שוב שאינני רואה בהן טוב. האופטומטריסט במקום ניסה שוב לסדר את המשקפיים וגם לאחר נסיונות אלו עדיין לא ראיתי טוב.
8. הוא אמר שיזמין את המומחה שוב.
9. לאחר זמן הוזמנתי שוב אל המומחה. המומחה ניסה להתאים לי את המשקפיים ולא הצליח. המומחה אמר שהוא מזמין לי זוג חדש נוסף.
10. לפני כשבוע וחצי ביום 10.09.10 חזרתי לסניף לאחר שהוזמנתי למדוד את המשקפיים החדשות שהכינו לי (מס' 3).
11. מיד כשמדדתי אותן הבנתי שהן אינן מתאימות באופן דרסטי (יותר גרועות מאלו שמדדתי עד היום). יותר מכך, המשקפיים היו בעלי עדשות עבות!!! ולא דקות כמו שהזמנתי.
12. כשהפניתי תשומת לבו לכך שהעדשות עבות הוא הסביר לראשונה שלמסגרת שבחרתי לא ניתן לשים עדשות דקות. שאלתי מדוע הדבר לא נאמר מיד בהזמנה המקורית, הרי הייתי משנה את הבחירה שלי למסגרת שתתאים לעדשות דקות. בכל מקרה, ממילא המשקפיים לא התאימו!
13. אחרי ארבעה חודשים שבהם המתנתי למשקפיים, ועדיין לא הצליחו לספק לי משקפיים שאני אראה בהן טוב, הודעתי במקום שאני לא שפן נסיונות, אינני מוכן יותר לחכות, אני מבטל העיסקה ואני מבקש את כספי חזרה.
14. במקום נמסר לי כי אינם יכולה על דעת עצמם להחזיר את הכסף ועלי לפנות לשרות הלקוחות שלכם.
15. נסיונותי להגיע לשרות הלקוחות באמצעות הטלפון עלו בתוהו לאחר אינסוף נסיונות. ביום 13.09.10 שלחתי פקס שבעקבותיו חזרה אלי הגב' ברכה.
16. סיפרתי לה את מה שהסברתי לעיל, ושאני דורש לקבל את כספי חזרה והיא מסרה שתברר עם הסניף ותחזור אלי.
17. ברכה מסרה שהיא מעבירה הטיפול למנהלת שלה, אשר תחזור אלי.

18. ביום 19.09.10 שלחתי מכתב לביטול העיסקה ודרישה להשבת כספי. התשובה שקיבלתי בעצם מנסה להתחיל את כל התהליך מחדש: "תביא מכתב מרופא" וכד'....
19. כתבתי שוב שאיני מוכן להסדר זה. אף אחד לא הגיב. ביום 05.10.10 כתבתי שוב, הפעם למר יעקב הלפרין. עד היום לא נתקבלה תגובה.
20. אני דורש שתחזירו לי את כספי מיידית ובתוספת פיצוי על ארבעה חודשים שאני מחכה למשקפיים ועל כל הטרטור והזמן שבזבזתי בכל המדידות והנסיונות שלכם להתאים משקפיים.
כספי סוג הנזק :
קבלת החזר כספי ופיצוי פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה