פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסגרת משקפייםפ לא תקינה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
אלנבי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי רכשתי משקפיים מסוג מולטי פוקאל ובחרתי מסגרת. כעבור חודשיים נשברה ידית המסגרת לא כתוצאה משמוש לא נכון. בפניה לשרות לקוחות לאחר שיכנוע מסיבי מצדי הסכימו להחליף את המסגרת.
לפני כשבועיים נשברה המסגרת שוב ומאז אני מנסה להשיג תשובה מאופטיקה הלפרין. בתגובה הם מסרו , אחרי התקשרות חוזרת ונשנית מצדי, כי עלי להשתתף בעלוץ של 20 אחוז משווי המסגרת. ברצוני להדגיש שאני ובני משפחתי לקוחות קבועים של אופטיקה הלפרין ואין זו הפעם הראשונה שאני רוכשת משקפיים - אני יודעת לזהותץ מסגרת לא תקינה כשאני רואה אחת.
ברצוני לציין שאני אשה חולה ומבוגרת שחיה מאבטחת הכנסה ו20 אחוז בשבילי הם הרבה מאוד כסף במיוחד מכיוון שאני עדיין משלמת בעבור המשקפיים שרכשתי במאי.
אני מבקשת מאופטיקה הלפרין להחליף לי את המסגרת לאלתר.
בכבוד רב
יעל קרן
אין לי משקפיים מתאימות סוג הנזק :
להחליף את המסגרת בשווה ערך למסגרת שנקנתה פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה-נציגה בשרות לקוחו שם ותפקיד:
שלום רב ,


נבקש לדעת מה מס' חשבונית של הלקוחה ?

מס' חשבונית של העסקה המקורית .


בתודה
מח' שרות לקוחות
אופטיקה הלפרין
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה