פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סדקים בעדשת משקפים בזמן תיקון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון דיזינגוף כתובת:
דיזינגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
משקפי ראיה שנמסרו לתיקון ברגים הוחזרולאחר חודש סדוקים בשני מקומות בהם חוזקו ע"י ברגים. מנהל החנות בו נמסרו המשקפים מסרב לקחת אחריות. שלח אותנו לפניות הציבור שלא חזרה עם תשובה ובירור הענין, שירות לקוחות שטירטרו אותנו שבועות ולא החזירו תשובות, דבקו בגירסת המנהל. מבקש לתבוע את עובד המעבדה שחיזק הברגים, את מנהל החנות ששיקר וחיפה על המעבדה. לאחר שליחת מספר פקסים לשרות הלקוחות, אין תשובה אי לכך רוצים לתבוע בתביעות קטנות.
עלבון, זלזול, בזבוז זמן,עוגמת נפש סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה - נציגה בשרות הלק שם ותפקיד:
שלום רב ,

הלקוח בטיפול כעת במח' שרות הלקוחות .

שלח פקס תלונה , והוא הטיפול כעת מול מנהלת שרות הלקוחות .

הלקוח יקבל בימים הקרובים תשובה לתלונתו.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה