פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עדשות מגע - קבלת מוצר שגוי!!! נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ כתובת:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי עדשות מגע חודשיות בצבע ירוק בתאריך 19/10/10 בסניף אופטיקה הלפרין שנמצא במתחם ביג בחוצות.
ביקשתי שמכיוון ואני גרה בכרמיאל שישלחו את העדשות לסניף שנמצא בכרמיאל, ישירות.
אתמול בתאריך 28/10/10 , לאחר 10 ימים ממועד ההזמנה, התקשרו אליי והודיעו שהעדשות הגיעו אל הסניף בחוצות המפרץ. מייד ביקשתי שישלחו את העדשות לסניף בכרמיאל (למרות שכשהזמנתי אותן ציינתי שהן יגיעו ישירות לכרמיאל)...אמרו לי שזה ייקח עוד שבוע עד שהם יגיעו לכרמיאל.
אי אפשר לשחק עם עיניים והעדפתי לא לחכות עוד שבוע מכיוון שאני זקוקה לעדשות ראייה הללו.
היום, יום שישי 29/10/10 הגעתי לסניף שבחוצות המפרץ לקחת את העדשות. מדובר בנסיעה של 45 דקות רק הלוך, לא כולל החזור. התברר לי שקיבלתי עדשות בצבע כחול ולא בצבע ירוק כפי שהזמנתי. נאמר לי שעלי להמתין עכשיו עוד עשרה ימים כדיי שישלחו לי עדשות מחדש. אם לא הייתי מגיעה היום לחיפה בכדיי לקחת את העדשות והייתי מחכה שהם יגיעו לכרמיאל אחריי שבוע, הייתי צריכה לחכות כפול זמן.
אדון מנהל הסניף ענה ביחס מזלזל כשדיברתי איתו בטלפון בדרך חזרה לביתי. אמר בגסות אם אני רוצה לבטל את העסקה והוסיף שיום שישי ואין לו כוח הוא רוצה ללכת הביתה ושביום ראשון אני אפנה לשירות לקוחות.
אני, בתור לקוחה, אמורה לצאת מרוצה. אם אני ביזבזתי יום עבודה בכדי להגיע לקחת את העדשות..ביום שישי, יום הכנות לשבת, איך מנהל סניף מסוגל לענות לי בחוצפה כזו על עוגמת נפש שגרמו לי?
להגיע מכרמיאל עד לחיפה לחינם, ולחכות עוד כפול ימים בכדיי לקבל את העדשות שהזמנתי.
חתיכת טירחה שלא שווה את עוגמת הנפש והעצבים שנגמרו לי!

פיצויים!!! פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
אורה נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
לקוחה לא פנתה לשרות לקוחות
ניתן ליצור קשר 036150300
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה