פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפי שמש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי משקפי שמש בסניף אופטיקה הלפרין בקרית אונו התאריכים לא זכורים לי.
אך לאחר זמן קצר נשברו העדשות בחיבור הפנימי לפני הברגים בתחילה היה סדק ולאחר מכן הסדק הפך לשבר. את המשקפים אני נוהג לענוד אך ורק בנהיגה והמשקף שוכן כל הזמן בתוך קופסה מיוחדת קשיחה המגינה על המשקף.
מבנה המשקף גורם ללחץ על העדשה בעת חבישת המשקפים ובגלל זה העדשת נסדקו. ניגשתי לסניף וניסיתי להראות את הפגם של המשקף שגורם לעדשות להסדק. אך לא עזר לי כלום נאמר לי ע"י לאה מנהלת החנות כי אין אחריות למשקפי השמש. התקשרתי לשרות במרכז והם ביקשו שאשלח אליהם את המשקפים לביקת מעבדה. לאחר זמן רב שלא חזרו אלי התתתקשרתי שוב ונאמר לי שהמשקף נמצא בסניף עם מכתב. שאלתי מדוע לא הודיעו לי שהמשקף בסניף אך לא קיבלתי תשובה מספקת.
ניגשתי לסניף וראיתי שהמשקף לא תוקן ולא הוחלף והמכתב אמר שאני אחראי לשבר והם מוכנים לתת לי הנחה לקנית זוג משקפים חדשים.
תודה רבה להם !!!!!! אני לא אכנס יותר לאופטיקה הלפרין וגם לא ימליץ עלהם לחברי !!!!!!!
כספי סוג הנזק :
החלפת המשקפים בדגם שאינו שובר עדשות פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה-נציגה בשרות לקוחו שם ותפקיד:
שלום רב ,

לקוח רכש משקפי שמש ממותגי הבית של אופטיקה הלפרין

(מדובר על משקפיי שמש פשוטים יחסית שעלותם לא גבוהה בד"כ)

ועליהם אין אחריות על שבר או פגם מכל צורה ...

לקוח הגיע עם השבר ובבדיקה שנערכה נימצא כי השבר נבע משימוש לא תקין,

(נציין בסוגריים שבמידה ומדובר במותגי יוקרה כגון : פראדה , בולה , רייבאן ועוד

ישנה אחריות של ספק ואז נספק ג"כ אחריות ללקוח)

הוצא מכתב ללקוח שהוא רשאי לרכוש משקפי שמש חדשים בהנחה של 35% הנחה .

בתודה
מח' שרות לקוחות
אופטיקה הלפרין
תגובה:
רכישה חדשה של משקפי שמש ב- 35% הנחה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה