פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה ויחס מזלזל נושא התלונה:
צפדיה יוסי שם/כינוי:
‏יום שני ‏15 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מתחם G כתובת:
תיאור הבעיה:
הגעתי לבית העסק על מנת לעבור בדיקת ראיה עבור משרד הרישוי ונענתי שהבדיקה כרוכה בתשלום של 50 שח והסכמתי לאחר הבדיקה הודיעה לי מיטל שבדקה אותי שראיתי לקויה ושאצתרך משקפיים התענינתי בסוגי ןבמחיר העלות של המשקפיים ןנראה לי יקר מדי והחלטתי לא לרכוש אצלם ביקשתי ממיטל הבודקת למלא לי את הטופס של ממצאי הבדיקה שלשם כך היגעתי נענתי בהתניה שאם אתה לא רוכש משקפיים לא מוכנים למלא ממצאים הסברתי את אשר כתוב במיסמך של משרד הרישוי שמבקש רק ממצאים של כושר ראיה אז מיטל אמרה לי שהיא מוכנה לחתום בגלל שגם יש אפשרות שאולי אני אוסיף ואשנה את המימצאים ניגשתי לרשת מתחרה עשיתי בדיקה ללא תשלום וחתמו על הממצאים ללא שום התניה למחרת התקשרתי לשרות הלקוחות של אופטיקה הלפרין וסירתי ליעל על המיקרה והיא הודיעה לי שתצור קשר איתי תוך שעתיים דבר שלא קרה עד עכשיו נגרם לי עוגמת נפש ןעילמון עי עובדת החנות שזילזלה תוך כדי שיש לה חשש שאני אזייף את ממצאי הבדיקה
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה-נציגה בשרות לקוחו שם ותפקיד:
שלום רב ,

אבקש להתנצל בפני הלקוח על התנהלות לא הולמת בסניף מערב ראשון ,

אכן בדיקת רישוי לא אמורה לגרור אחרי רכישה ,

וההתנהגות הלא הולמת של אותה המוכרת טופלה ,

מאחלים בעתיד חווית רכישה נעימה
מח' שרות לקוחות
אופטיקה הלפרין
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה