פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשקפים לא טובות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
שד ' הגעתון נהריה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני חודש וחצי באתי עם הפנה של רופאת עיינים ,שאני צריכה לעשות משקפיים.
עשו לי בדיקה וקבעו לי שאני צריכה משקפים מספר 0.75 לקריאה .
המוכרת המליצה לי לעשות עדשות תוצרת חוץ יקרות , אבל אני לא רציתי לקחתי עדשות תוצרת הארץ.
הייתי מרכיבה את המשקפים בעבודה מול המחשב , בסוף היום הייתי מרגישה כאבי ראש וסחרחרות , חשבתי שזה יעבור .
אבל כול יום היה חוזר על עצמו שהייתי חוזרת עם כאבי ראש נוראים .
החלטתי ללכת לעשות בדיקה נוספת את רופאת עיינים והיא אמרה לי חד משמעית , שהמשקפים האלה לא טובים ליד המחשב , את צריכה משהו אחר .
נגשתי לחנות אופטיקה הלפרין בשדרות הגעתון ואמרתי להם שהמשקפים לא טובות המנהלת ראתה את המכתב ואמרה שאת צריכה משקפים עם זכוכית משרדית .
אני שואלת : איפה הם היו לפני חודש וחצי שעשיתי את המשקפים ? למה לא יעושים בדיקה מעמיקה וקובעים מהתחלה מה צריך לתת לללקוח במקום כול הטרטור ועוגמת נפש וכאבי ראש הנוראים .
אני מאד התעצבנתי שאמרו לי שאני צריכה משקפים חדשות וצריכה להוסיף עוד 1000 ש"ח ואחרי הנחה וויכוחים היא אמרה לי תוסיפי עוד 630 ש"ח .
היחס של המנהלת היה מגעיל ולא סימפטי .
איך אני יכולה להאמין בחנות שמתיחסים אלי בזלזול ורק לפני חודש וחצי עשיתי משקפים ושלמתי את המחיר שהם בקשו.?
עוןד דבר משקפים זה לא צחוק , ומשקפים לא נכונות גורמות לכאבי ראש ,
איך אני בטוחה שהמשקפים שאני אצטרך לעשות הם היו מתאימות לי ?
הרי בבדיקת ראיה שעשו לי לא עלו על הבעיה .
ואם הייתי רוצה משקפי ראיה הייתי קונה בסופר פארם ב50 ש"ח
אני צאד מאוכזבת ביחס שלך החנות .
אני פונה מספר פעמים לשרות לקוחות ומבקשת לדבר עם המנהלת (כבר 24.11.10 ) הבטיחו לי שהיא תחזור אלי תוך 24 שעות .
היום שוב פניתי אליכם בתקווה שמשהו יתן לי מענה כמו שצריך , אבל לצערי הרב לא דובים ולא יער . הבחורה שענתה לי אמרה שאין לך ברירה לתעשי משקפים חדשות ותוסיפי את ההפרשז .
לא מצא חן בעייני התשובה שלה בקשתי שוב לדבר עם המנהלת התשובה שלה הייתה תרשמי את הבעיה בכתב לפקס לשרת לקוחות .
אשמח מאד שמשהו יפתור את הבעיה פעם אחת ולתמיד .

אשמח לקבל את תגובתכם בהקדם
תודה מראש
לקוחה שמאד מאד מאוכזבת
ורד
עלבון ועוד סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה-נציגה בשרות לקוחו שם ותפקיד:
שלום רב ,

לקוחה פנתה לסניף לרכישת משקפיים ,

לא ראתה טוב כ"כ ,

רופא עיניים של הלקוחה המליץ על עדשות מישרדיות .

לקוחה כועסת על שלא הציעו לה בחנות על עדשות מישרדיות ,

וכן על יחס לא הולם בסניף .

נא' ללקוחה בצורה ברורה : כשלקוח מעוניין בעדשות מישרדיות

או בכול עדשה אחרת , הוא צריך לפנות למוכרת בבקשה ע"כ ,

מוכר בסניף ישמח למכור לה אותן (הן יקרות יותר )

אבל כשלקוחה פנתה לסניף ביקשה עדשות פשוטות ולא יקרות ,

לכן - הוצע לה עדשות CR פשוטות לראיה .

כעת , כשלקוחה מעוניינת בעדשות מישרדיות (כפי שנא' הן יקרות יותר )

היא צריכה להוסיף ע"כ את התשלום הייחסי .

לגבי התלונה על חוסר השרותיות בסניף - עברה הערה ע"כ למנהלת החנות

כדי שהדבר לא ישנה !

(יש לציין שהמוכרת מצויינת לשבח ע"י לקוחות רבים , יכול להיות שבצורה שהוצגו הדברים ע"י הלקוחה גרם לה להגיב כנגד ...)

בתודה
מח' שרות לקוחות
אופטיקה הלפרין
תגובה:
להוסיף את התשלום הייחסי על עדשות מישרדיות . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה