|
|
|
|
|
|
המשקפים לא טובות |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
שד ' הגעתון נהריה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני חודש וחצי באתי עם הפנה של רופאת עיינים ,שאני צריכה לעשות משקפיים.
עשו לי בדיקה וקבעו לי שאני צריכה משקפים מספר 0.75 לקריאה .
המוכרת המליצה לי לעשות עדשות תוצרת חוץ יקרות , אבל אני לא רציתי לקחתי עדשות תוצרת הארץ.
הייתי מרכיבה את המשקפים בעבודה מול המחשב , בסוף היום הייתי מרגישה כאבי ראש וסחרחרות , חשבתי שזה יעבור .
אבל כול יום היה חוזר על עצמו שהייתי חוזרת עם כאבי ראש נוראים .
החלטתי ללכת לעשות בדיקה נוספת את רופאת עיינים והיא אמרה לי חד משמעית , שהמשקפים האלה לא טובים ליד המחשב , את צריכה משהו אחר .
נגשתי לחנות אופטיקה הלפרין בשדרות הגעתון ואמרתי להם שהמשקפים לא טובות המנהלת ראתה את המכתב ואמרה שאת צריכה משקפים עם זכוכית משרדית .
אני שואלת : איפה הם היו לפני חודש וחצי שעשיתי את המשקפים ? למה לא יעושים בדיקה מעמיקה וקובעים מהתחלה מה צריך לתת לללקוח במקום כול הטרטור ועוגמת נפש וכאבי ראש הנוראים .
אני מאד התעצבנתי שאמרו לי שאני צריכה משקפים חדשות וצריכה להוסיף עוד 1000 ש"ח ואחרי הנחה וויכוחים היא אמרה לי תוסיפי עוד 630 ש"ח .
היחס של המנהלת היה מגעיל ולא סימפטי .
איך אני יכולה להאמין בחנות שמתיחסים אלי בזלזול ורק לפני חודש וחצי עשיתי משקפים ושלמתי את המחיר שהם בקשו.?
עוןד דבר משקפים זה לא צחוק , ומשקפים לא נכונות גורמות לכאבי ראש ,
איך אני בטוחה שהמשקפים שאני אצטרך לעשות הם היו מתאימות לי ?
הרי בבדיקת ראיה שעשו לי לא עלו על הבעיה .
ואם הייתי רוצה משקפי ראיה הייתי קונה בסופר פארם ב50 ש"ח
אני צאד מאוכזבת ביחס שלך החנות .
אני פונה מספר פעמים לשרות לקוחות ומבקשת לדבר עם המנהלת (כבר 24.11.10 ) הבטיחו לי שהיא תחזור אלי תוך 24 שעות .
היום שוב פניתי אליכם בתקווה שמשהו יתן לי מענה כמו שצריך , אבל לצערי הרב לא דובים ולא יער . הבחורה שענתה לי אמרה שאין לך ברירה לתעשי משקפים חדשות ותוסיפי את ההפרשז .
לא מצא חן בעייני התשובה שלה בקשתי שוב לדבר עם המנהלת התשובה שלה הייתה תרשמי את הבעיה בכתב לפקס לשרת לקוחות .
אשמח מאד שמשהו יפתור את הבעיה פעם אחת ולתמיד .
אשמח לקבל את תגובתכם בהקדם
תודה מראש
לקוחה שמאד מאד מאוכזבת
ורד
|
עלבון ועוד |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אופטיקה הלפרין שירות לקוחות
, תגובה:
|
ברכה-נציגה בשרות לקוחו |
שם ותפקיד: |
שלום רב ,
לקוחה פנתה לסניף לרכישת משקפיים ,
לא ראתה טוב כ"כ ,
רופא עיניים של הלקוחה המליץ על עדשות מישרדיות .
לקוחה כועסת על שלא הציעו לה בחנות על עדשות מישרדיות ,
וכן על יחס לא הולם בסניף .
נא' ללקוחה בצורה ברורה : כשלקוח מעוניין בעדשות מישרדיות
או בכול עדשה אחרת , הוא צריך לפנות למוכרת בבקשה ע"כ ,
מוכר בסניף ישמח למכור לה אותן (הן יקרות יותר )
אבל כשלקוחה פנתה לסניף ביקשה עדשות פשוטות ולא יקרות ,
לכן - הוצע לה עדשות CR פשוטות לראיה .
כעת , כשלקוחה מעוניינת בעדשות מישרדיות (כפי שנא' הן יקרות יותר )
היא צריכה להוסיף ע"כ את התשלום הייחסי .
לגבי התלונה על חוסר השרותיות בסניף - עברה הערה ע"כ למנהלת החנות
כדי שהדבר לא ישנה !
(יש לציין שהמוכרת מצויינת לשבח ע"י לקוחות רבים , יכול להיות שבצורה שהוצגו הדברים ע"י הלקוחה גרם לה להגיב כנגד ...)
בתודה
מח' שרות לקוחות
אופטיקה הלפרין |
תגובה: |
להוסיף את התשלום הייחסי על עדשות מישרדיות . |
פתרון: |
|
|
|