פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אחזקת חלקי חילוף למשקפיים נושא התלונה:
פישר שרה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏02 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
צומת רמלוד כתובת:
סניף רמלוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי משקיים דגם FROG בינואר 2009, בסניף רמלוד של רשת "אופטיקה הלפרין".
הבורג שמחזיק את המוט הימני הלך לאיבוד איכשהו, ובעקבות זאת כמובן המוט התרופף ואי אפשר היה להרכיב את המשקפיים יותר. חזרתי לסניף רמלוד, אך להפתעתי הודיעו לי שאין יותר חלקי חילוף למשקפיים האלה. פחות משנתיים ואין חלקי חילוף? למה? למה אני צריכה לשלם כל שנה על משקפיים חדשים? אמנם המרכיב היקר אצלי הינו העדשות, אבל גם 500 או 750 ש"ח שעולה המסגרת (אני לא זוכרת סדיוק כמה) זה מספיק יקר בכדי להבטיח שרות לכמה שנים לפחות, לדעתי. ואם לא, לפחות צריך ליידע את הלקוחות שנכנסים לאופטיקה הלפרין שלא יהיו חלקי חילוף במשך יותר משנה. אז ההחלטה בידי הקונה, לא בידי המוכרים.
מה עכשיו? אני חייבת להזמין משקפיים חדשים לגמרי, מסגרת ועדשות כי כמובן העדות האלה מותאמות בדיוק למסגרת הזו בלבד, אז עוד 3,500 ש"ח הלכו???
ברור לי עכשיו איך אופטיקה הלפרין יכולה לצאת כל הזמן במבצעים כאלה : כשגונבים מכל הלקוחות סכומים כאלה פעם בשנה, אז אפשר להרוויח המון המון כסף, למרות כל המבצעים.
לוא הפסדתם רק לקוחה אחת : הרבה אנשים ישמעו על המדיניות השערורייתית הזו.
שרה פישר
כספי סוג הנזק :
לתת לי במתנה מסגרת חדשה, ברמה דומה לזו שנשברה. פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה