פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מסגרת - שירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
סניף מלחה - המשביר לצרכן כתובת:
סניף מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי לאשתי אפשרות קניה של משקפיים בהפתעה. שילמתי מראש וכשהיא רצתה לממש זאת בחרה מסגרת וקנינו משקפיים בעלות של כ- 700 ש"ח.
לפני כשבוע ב-25.11.2010 שמנו את המסגרת לתיקון לאחר שרגל בגשר נשברה. בחורה בשם זוהר טענה שלא ניתן לשלוח זאת לתיקון ללא החלק שנשבר, ואמרה מכיוון שאין לנו קבלה נצטרך לשלם על כך. הסכמנו לשלם (למרות שאולי היינו באחריות אבל - בעיה שלנו שלא שמרנו את הקבלה) ושלימנו 45 ש"ח.
אגב, האופטימטריסט (נג'ים) דווקא זכר אותנו שקנינו לפני כשנה.
לאחר 10 ימים בהם המשקפיים היו 'בתיקון' אשתי התקשרה והובטח לה שיחזרו אליה בבוקר עם תשובה. כמובן שאין תשובה, אז היא נסעה במיוחד לקניון מלחה ע"מ לקבל את המשקפיים. נאמר לה ע"י זוהר שהיא לא יודעת איפה הם ולא צאו גשר והתחילו כל מיני סיפורי מעשיות. בנוסף היא הציעה לה מסגרת חדשה בהנחה של 50%. באתר האינטרנט בחיפוש של 'אופטיקה הלפרין' הדבר היחיד שעולה הינו 'אמנת השירות' בה מובטח במקרה של שבר הנחה של 70% - אם כך אמרו נא לי היכן אמינות החברה??? כמו כן האם נראה לכם כי זהו שירות המקובל? אשתי סובלת בעיניים עם עדשות, היא בנוסף עם משקפי ראיה לא מתאימות וחשה סחרחורות וכאבי ראש עזים.
פשוט חוצפה שזה השירות המתקבל.
כאשר ביקשתי לדבר עם המנהל נתקלתי בסירוב נמרץ מצד זוהר.
תוך כדי כתיבת שורות אלו מתקשרים אל אשתי מאופטיקה הלפרין ומאשרים לה הנחה של 75% במגרת חדשה, ובלבד שלא אפנה להנהלה... לי יש תחושה כי נעשתה פה תקלה חמורה!!! מבקש לקבל את כספי בחזרה ואת המשפקיים (רצוי שיהיו מתוקנות)
כספי סוג הנזק :
מבקש לקבל חזרה את 45 השקלים שלי, ומשקפים מתוקנות (רצוי) אבל לפחות את המקוריות פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה