פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות, שירות גרוע מזלזל ופוגע נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
באר שבע כתובת:
לב הסיטי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
5/12/10


לאורך 10 שנים ויותר אני לקוח של רשת אופטיקה הלפרין וספציפית את מירב הקניות שלי ביצעתי בסניף בלב העיר בבאר שבע.
עם זאת השירות הנוראי וחוסר המקצועיות שאותו חוויתי לאורך שלושה חודשים האחרונים לא נתקלתי ולא זכיתי בחיי מאף חברה.
הנני בא לספר את כל הסאגה המתמשכת בפירוט כדי שתבינו את כעסי ואת התנהלות הנוראית שחוויתי.
בתאריך 10.8.10 נגישתי לסניף אופטיקה הלפרין בלב הסיטי ורכשתי זוג משקפי ראיה,
זה היה הזוג השלישי שרכשתי במסגרת הקנייה שביצעתי, כך שנדרשתי רק להוסיף סכום על ההפרש במחיר המשקפים, מאחר ולא השתנה לי המספר ב-2 העיניים מהפעם הקודמת.
כעבור מספר ימים הודיעו לי כי הן מוכנות והגעתי לקחת את המשקפיים בערב, כאשר באתי להרכיב אותם, יותר מאוחר בלילה ראיתי כי אחת העדשות שבורה, מאחר והסניף כבר היה סגור, טלפנתי יום למחרת על הבוקר (יום שישי) הודעתי על כך לסניף ואמרתי שאבוא ביום ראשון. הגעתי בערב יום ראשון ואכן לקחו אותם ואמרו שיתקנו, כעבור כשבוע שראיתי שאף אחד לא מודיע לי כי המשקפיים מוכנות, טלפנתי לסניף ואכן אמרו לי שהן מוכנות. למחרת הגעתי לקחת אותם, אך הפעם החלטתי לבדוק טוב לפני שאני לוקח אותם, כאשר הסתכלתי עליהם ראיתי כי נוצר רווח בין המשקפיים לעדשה ב-2 הצדדים, דבר שלא היה קודם לכן, בנוסף הגימור של העדשה היא לא תקין, בעקבות זאת שאלתי את המוכרת האם היא לא חושבת שיש כאן משהו לא בסדר ואמרה לי שזה נראה לה תקין, לכן ביקשתי לדבר עם הטכנאי ואכן אמר שצריך לתקן ויסדר זאת.
כעבור כשבוע ראיתי ששוב חולף זמן רב, ולכן טלפנתי ושאלתי אם המשקפיים מוכנות ואמרה לי העובדת שכן. הגעתי יום למחרת ולתדהמתי ראיתי כי מצבם נשאר כפי שהיה לפני כן, שאף אחד לא שינה אותם, ביקשתי לדבר עם האחראית אך אמרו לי שנמצאת רב בבקרים.
אמרתי שאני לא מוכן לקבל את הזוג במצב הזה וביקשתי שהאחראית (נעמי) תחזור אלי, כעבור יומים ראיתי שלא חוזרים אלי ושוב הרמתי צלצול, שוב אמרו לי שאיננה והשארתי מספר, כעבור עוד יומיים טלפנתי בניסיון השלישי ואמרו לי שהיא נמצאת אך עסוקה, דרשתי לדבר איתה ולבסוף נענתי.
בשיחתי איתה טענה שהם מצטערים, הן על העבודה שנעשתה ואין על זה שלא חזרה ללקוח שהשאיר 3 הודעות. לטענתה אין פגם במשקפיים אלא יתכן ונובע מהמספר הגובה.
הסברתי לה שאין הדבר כך, מהסיבה שבפעם הראשונה שבאתי להחזיר את המשקפיים הם לא נראו כך, בנוסף הסברתי שיש לי זוג אחר של משקפיים שנעשה באותו חנות עם אותו מספר ועם עובי עדשה זהה, ואין שום בעיה כזו, לכן הבינה את הטעות וענתה שיזמינו עדשות חדשות ודקות יותר.
כעבור עוד שבוע ראיתי שלא מודיעים לי כי הם מוכנות ולכן טלפנתי לסניף ואכן אמרו לי שהם מוכנים. לקחתי את המשקפיים וראיתי כי הפעם אותם תלונות של פער בין העדשה למשקפיים אכן אינו קיים והוכיח שפשוט נעשתה עבודה חובבנית.לאחר שלקחתי את המשקפיים הרכבתי אותם אך הרגשתי עימם מוזר, תחושת סחרחורת וכאב ראש, שלא צפוייה אלא אם המספר שונה מהזוג הישן, מה שלא נכון למקרה זה, לפחות כך חשבתי, כך שניסיתי עוד קצת זמן להתרגל. לאחר שראיתי שמאוד מפריע לי , והרגשתי כי בעין מסויימת המספר לא מתאים ובאחרת אין לי הפרעה, הלכתי יום למחרת בערב לחנות כדי לבדוק זאת, אך שהגעתי הסניף בדיוק נסגר כך שלא נכנסתי, ושאלתי אם הסניף השני בעיר פתוח ואמרו לי שכן, קפצתי לסניף בביג ושם ביקשתי כי יבדקו את המספר של העדשה לתדהמתי אמרה לי שאכן יש חוסר התאמה במספר של העדשה כך שיש חוסר התאמה ברבע צילינדר וברבע מספר בעין אחת. בעקבות זאת יום למחרת הלכתי לסניף ודיברתי עם נעמי שעבדה שם, היא טענה שזה טווח טעות של מכשיר מדידה, וכי מי שבדקה בביג היא עובדת חדשה והיא תתן לאופטומטריסט לבדוק ואם הוא יגיד שאכן לא מתאים היא תתקן. האופטומטריסט בדק ואכן הגיע לאותם חוסר התאמות בין הרצוי למצוי. עם זאת המשיכה נעמי האחראית לומר שאין כאן בעיה וכי זה טווח טעות של מכיר וזאת למרות העובדה ש-2 מכשירים שונים של החברה שלכם הראו כי יש חוסר התאמה.
אמרתי שאיני מוכן לקבל את הזוג וכי נמאס לי מהטרטורים, מהשירות הגרוע וחוסר המקצועיות וביקשתי לקבל חזרה את הכסף שהוספתי על הזוג הנ"ל.
נעמי סירבה וטענה שלא אפשרי, אם אני רוצה היא תחליף שוב עם עדשות עבות יותר.
סירבתי והתחלתי כבר לכעוס, אמרתי לה שלא מקובל עלי ואני לא מבין למה אני בכלל צריך לבקש על טעות ברורה. בסופו של דבר, אני כלקוח הייתי צריך לנסות לגשר למרות שאותי מטרטרים והאשמה כולה של החברה, אמרתי לה שלמה היא טוענת שצריך להחליף 2 עדשות ,אין צורך להחליף את 2 העדשות אלא רק את זאת שיש חוסר התאמה במספר, היא נתנה לי תחושה שעושה לי טובה בכלל והסכימה, כאשר כאקורד סיום צורם עוד באה אלי כאשר שאלתי אם אני יכול ללכת או צריך עוד למלא או לקבל משהו , אמרה לי, ואני מצטט "אתה משוחרר" , כאילו אני עובד בשבילה או שאני חייב לה משהו, ולא שאני הלקוח ואותי מטרטרים ואני זוכה לשירות וחוסר מקצועיות שמעולם לא נתקלתי בו עד כה.
כעבור שבוע וחצי ואני כבר רגיל, טלפנתי לברר אם מוכנים ואמרו שעוד לא, כעבור שבוע טלפנתי בשנית ושאלתי ואמרו לי שמצטערים, לא יודעים להסביר למה עדיין לא מוכן למרות שעברו שלושה שבועות וכי יחזרו אלי לאחר שיבדקו, לאחר יומיים, להפתעתי אכן חזרו ואמרו שהיה פגם ביצור של העדשה ולכן מתעכב וכי עוד לא מוכן. כעבור מספר ימים השאירו לי הודעה שאכן מוכן וזה לאחר חודש מהזמן ששלחו לתיקון ושלושה חודשיים מאז שקניתי את הזוג הנ"ל.
היום בבוקר הגעתי לקחת את הזוג, וראיתי שאכן אין פערים בין העדשה למשקפיים, כפי שטענתי שהדבר קודם לכן לא היה תקין, ביקשתי שיבדקו את המספר ואכן הפעם המספר היה מתאים , אין טעות בדיקה למכשיר, אך כמובן שהסיפור לא נגמר ושהסתכלתי ראיתי כי העדשה שלא החליפו קיבלה שריטוט, בכמות שלמשקפיים שאני מרכיב מספר שניים אין כזאת כמות.
מאוס מהיחס ומהשירות לא פציתי מילה , לא על הפגמים ולא על העובדה שלקח חודש להכין משקפיים, מתוך ידיעה שלסניף הזה ולרשת אופטיקה הלפרין אני ומשפחתי לעולם לא נחזור.
מעולם לא זכיתי לשירות גרוע כמו שזכיתי, לחוסר חזרה ללקוח שמשאיר הודעה ואף אי הודעה על כך שמשקפים מוכנים, חוסר המקצועיות בהכנת משקפיים וזלזול כזה בלקוח.

עוגמת נפש, כספי,בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה-נציגה בשרות לקוחו שם ותפקיד:
שלום רב ,

קראתי את תלונת הלקוח , אך מכיוון שלקוח לא פנה למח' שרות הלקוחות של החברה לא ידועה לי כרגע תגובת החנות ...

בכ"א במידה ולקוח מעוניין בפיצוי ומאוד מסתבר שאכן מגיע לו ,

הוא מוזמן ליצור קשר עם מח' שרות לקוחות ולקבל את המגיע לו .

בתודה
מח' שרות לקוחות
אופטיקה הלפרין
תגובה:
ליצור קשר עם מח' שרות הלקוחות של החברה

בטל' : 03-6150331 או 2 או 3 בסוף

בתודה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה