פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפיים לילד נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
ביג קרית אתא כתובת:
ביג קרית אתא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל רכשנו זוג משקפיים לילדי בן ה-14 לאחר כחודשיים נשברה המסגרת וכמובן שאין אחריות והחלפנו מסגרת חדשה. לפני כחודש נשברה לשונית החוטם של המסגרת החדשה .פנינו לסניף והופננו לתיקון או להחלפה בחנות בחוצות המפרץ.כשהגענו לשם התברר שלא ניתן לתקן וביקשנו לרכוש מסגרת בלבד מפלסטיק שאולי לא תישבר מהרה.כמובן שלא מצאו לנו מסגרת מתאימה ע"מ שנחסוך את כספי העדשות ואף הציעו לנו משקפיים במבצע.אמרתי למוכרת שם שכיוון שה"סחורה " שלהם כל כך טובה אינני מעוניין אפילו בחינם ויצאתי עם בני המאוכזב מהחנות.
+זמן +עלבון סוג הנזק :
פיצוי מתאים והולם על הטירטורים פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה-נציגה בשרות לקוחו שם ותפקיד:
שלום רב ,

אשמח שלקוח יהיה איתנו בקשר כדי שנברר עןד מס' פרטים בארוע זה (פרטים שאוליי לא מצויינים על הכתב )

בתודה
תגובה:
ליצור קשר עם מח' שרות לקוחות של החברה

טל' : 03-6150331 או 2 או 3 בסוף
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה