פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה, סחבת ויחס מזלזל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1/10/2010 הזמנתי משקפי מולטיפוקל בסניף גבעת שמואל, וזאת לאחר שהאופטומטריסט הצהיר בפני כי הוא מומחה בהתאמת משקפי מולטיפוקל וכי הם מספקים עדשות איכותיות מקבילות ברמתן לעדשות מתוצרת צייז המותקנות במשקפי המולטיפוקל בהם אני משתמש כיום.

בתאריך 27/10/2010 הופנייתי לשירות לקוחות ודרשתי, בהמלצת סניף גבעת שמואל, לבטל את העסקה וזאת לאחר שפעמיים סופקו משקפיים לא תקינות (ראיה כפולה ומטושטשת).

בתאריך 4/11/2010 נציגת שירות לקוחות סירבה לבטל את העסקה, הציעה לבצע פעם נוספת את המשקפיים ע"י האופטומטריסט הבכיר של הרשת בסניף כפר סבא, והתחייבה בכתב לספק עדשות מתוצרת צייז. כמו כן, התחייבו להעביר אלי זיכוי כספי ע"ס 300 ש"ח. (אשר לא קיבלתי עד היום.)

בתאריך 16/12/2010, לאחר דחיות רבות, קיבלתי את זוג המשקפיים אשר הובטח. לצערי גיליתי כי איכות הראיה אינה טובה ולאחר זמן קצר העיניים דומעות וכואבות. בבדיקה אשר ערכתי גיליתי כי העדשות אשר סופקו הינן עדשות זולות מתוצרת ייצרן אחר ולא מתוצרת צייז כפי שהובטח בכתב.

בתאריך 19/12/2010 פניתי בפקס וטלפונית למחלקת שירות לקוחות אולם לא קיבלתי מהם כל תגובה עד היום.

התנהלות זו של רשת אופטיקה הלפרין משקפת חוסר מקצועיות ומדיניות של זילזול, הטעיה וניצול מצוקת הלקוח זאת בניגוד לחוק להגנת הצרכן ולרמת השירות לה כל לקוח זכאי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא ופיצוי כספי פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה-נציגה בשרות לקוחו שם ותפקיד:
שלום

הלקוח בטיפול מח' שרות לקוחות של החברה .

בתודה
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה