פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם במשקפיים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רחוב יפו כתובת:
סניף יפו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: פגם במשקפיים
ברצוני לפנות אליך כמוצא אחרון לאחר שכלו הקצין בפניותיי לאנשי השטח ברשת האופטיקה שבבעלותך. כבת למשפחה חרדית גם אני וגם אחי כשנזקקנו למשקפיים, באופן טבעי הלכנו לרכוש אותם באופטיקה הלפרין. ובכן, רכשתי משקפיים במחיר של 2200 ₪ מזה נוכו 62% הנחה לרגל יום העצמאות. מחיר זה שייך לקבוצת משקפיים יוקרתיות "ורסצ'ה". המשקפיים היו בצבע לבן .לאחר תקופת שימוש של כ-4 חדשים, גליתי כי הצבע הלבן שינה את צבעו לצבע צהבהב. נגשתי לסניף יפו בירושלים ושם אמרו לי כי אני זכאית למשקפיים אחרות בשווי סכום של 1700 ₪, עבור המסגרת והעדשות בחינם. ואולם איני זכאית לקבל בסכום זה אלא זוג אחד בלבד. והיות ולא מצאתי משקפיים אלא במחיר של כ-800 ₪ לא הייתי זכאית לזיכוי ביתרת הסכום, ואפילו לא רצו לתת לי זיכוי בסכום אותו שילמתי בפועל. ברצוני לציין כי פניותיי ארכו למעלה מחודש ללא קבלת מענה, וכשזה הגיע לא היה מספק. למותר לציין את עוגמת הנפש מאז בהיותי סטודנטית במכללה החרדית "דעת" בירושלים.
פניתי בבקשה להעביר את הטיפול לסניף קריית אליעזר בחיפה, והם העבירו אליהם פרטים שאינם משקפים את האמת. בסניף בחיפה אמרו לי כי אוכל לקבל מסגרת בשווי של 600 ₪ ואצטרך לשלם על העדשות, או לחילופין לקבל מסגרת זהה, תוך סיכון שהבעיה תחזור על עצמה.
לאור זאת לא לקחתי שום משקפיים והחלטתי לפנות אליך בבקשה לאשר לי את הזיכוי של שווי המשקפיים אותן רכשתי דהיינו בשווי של 1700 ₪ ככל זיכוי שבו אני זכאית לרכוש אצליכם בסכום זה מה שאמצא לנכון.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי בסכום המתואר לעיל פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה-נציגה בשרות לקוחו שם ותפקיד:
שלום רב ,

בבדיקה שנערכה נימצא כי הלקוחה לא פנתה למח' שרות הלקוחות

של החברה .

נבקש מהלקוחה לפנות אלנו בטל' או בפקס או מייל

בתודה
תגובה:
כנ""ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה