פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביצוע החזר כספי עבור מוצר שהוחזר למחרת הקנייה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף 50 כתובת:
דיזנגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מסגרת+ עדשות.
למחרת ניגשתי לחנות וביקשתי לבטל את ההזמנה.
המוכר אישר את הביטול והודיע למרכז הרשת על הביטול והחזר הכסף .
על סך 1800.
הרשת לא ביצעה את ההחזר וממשיכה לגבות ממני תשלומים על הסכום הנ"ל
עד עצם היום הזה.
פניתי הן למוכר(אורי) והן לשירות לקוחות (אורה,בני ברק)שניהם הבטיחו לי
שהוראת הביטול אמנם נקלטה אצלם ועקב תקלה לא בוצע.הבטח לי שתוך
שלשה ימים מיום הפניה יבוצע ההחזר.
עד עצם היום הזה העניין לא טופל על ידם.
מאז- פניות טלפוניות הן לאורי מהחנות והן לשירות לקוחות- נתקלות בגישה של
"לך ושוב"( אורה ב"חופשה" יעל- ב"חופשה". הבטחה שיחזרו אלי- אך אינם
חוזרים.
ב-12.1.11 החלה הרשת לנקוט בגישה של איומים כלפי- בידי הקלטה של
צעקותיו ואיומיו של אורי מהחנות).
כנראה סיבת הצעקות- נסיון להתנער מחובת ההחזר בדרך של הפחדה ואלימות.

(הערה: לאחר כשבועיים החלטתי לרכוש מסגרת ללא עדשות- ללא קשר לביטול
העסקה הנ"ל. המסגרת נרכשה בהנחה של 50%. כבר אז התעורר בי הרושם
שאותו מוכר כלל לא ביצע את הוראת החזר הכספי על העסקה הראשונה!)

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה-נציגה בשרות לקוחו שם ותפקיד:
שלום רב ,

לקוחה ביצעה עסקה בסניף ת"א - דיזנגוף סנטר

ביקשה ביטול עסקה והוא בוצע - ע"ס 1500 ש"ח

לקוחה ביצעה עוד רכישה של מסגרת ע"ס 750 ש"ח

וזה לא בוצע בצורה כוללת .

לקוחה פנתה בברור מה עם עניין ביטול המסגרת ונענתה במייל חוזר -

סכום המסגרת יזוכה ג"כ בימים הקרובים .

וכפי הנאמר לקוחה קיבלה תשובה ברורה במייל - יכולה לבדוק זאת

וכן היו נסיונות מס' פעמים ליצור קשר עם הלקוחה - ומצידה לא היה מענה .

בתודה
מח' שרות לקוחות
אופטיקה הלפרין
תגובה:
להמתין בבקשה

ובימים הקרובים תכנס יתרת הסכום שהלקוחהאמורה לקבל

בתודה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה