פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה ויחס מזלזל נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ביל"ו רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי שלושה זוגות משקפיים לפני מס' ימים. ביום ו' האחרון התקשרה אליי הגב' דבורה מסניף ביל"ו רחובות והודיעה לי כי "המשקפיים מוכנים". שלחתי את בעלי לקחת עבורי את המשקפיים. כשהגיע בעלי קיבל שני זוגות בטענה שהזוג השלישי לא מוכן. כשבעלי חזר הביתה ושאלתי היכן הזוג השלישי אמר כי מסרו לו בחנות שהזוג הנוסף לא מוכן. התקשרתי יום שישי בשעה 13:57 (זמן השיחה מתועד במכשיר הסלולרי שלי) לחנות כדי לברר את פשר העניין. ענתה לי הגב' דבורה. כששאלתי אותה מדוע לא אמרה לי בשיחה המוקדמת מהבוקר כי רק שני זוגות מוכנים והשלישי עדיין לא, ענתה לי: "תגידי תודה בכלל שאנחנו מצלצלים להודיע שהמשקפיים מוכנים, אנחנו מתקשרים לגבי כל זוג שמוכן". עניתי לה בחזרה שהם סתם מטריחים אנשים וכי הם צריכים להודיע בטלפון מה מוכן ומה לא, והלקוח יחליט האם להגיע לקחת או לחכות שהכל יהיה מוכן. נעניתי ע"י דבורה:" טוב, טוב, אנחנו סגורים, בכלל לא הייתי אמורה לענות לך לטלפון בשעה כזו". אני רוצה לציין כי מדובר ביחס מזלזל ומשפיל. רכשתי בחנות בסכום של 1800 ש"ח ואני צריכה לשמוע שלא היו צריכים לענות לי בכלל (אגב, החנות נסגרת בשעה 14:00 והתקשרתי ב- 13:57). הגב' דבורה התייחסה בצורה לא נאותה ולא שירותית. בפעם הבאה שארצה לרכוש משקפיים אשקול 10 פעמים אם לרכוש באופטיקה הלפרין, אם בכלל. רשת שמחזיקה ומכבדת את עצמה צריכה להעסיק נותני שירות ולא חוצפנים כגב' דבורה הנכבדה!!!!!!!!!!!!
עלבון סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה-נציגה בשרות לקוחו שם ותפקיד:
שלום רב

לקוחה מציינת את הצורה המזלזלת בה עברו דבריה של מוכרת ,

לא היינו נוכחים באותו המעמד ולא ניתן לדעת את הדו שיח בין המוכרת לקונה .

לפתרון הבעיה ולהתנצלות במידה ומגיעה -

נשמח שלקוחה תיצור איתנו קשר ,

בטל' מספר : 03-6150300

תמיד נשמח לעזור

מח' שרות לקוחות

אופטיקה הלפרין
תגובה:
.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה