פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסגרת שבורה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
החודש מאי רכשתי משקפי ראייה מסניף הלפרין בקריית שמונה. לפני מספר ימים נשברו לי מסגרת המשקפיים,ניגשתי לסניף ונאמר לי ע"י מנהלת הסניף שאין אפשרות להחליף את המשקפיים כי לא ביטחתי אותם, אמרתי למנהלת הסניף שרכשתי את המשקפיים אף אחד לא אמר לי שיש צורך בביטוח ושלא עברה שנה מקניית המשקפיים ואני מבקשת לקבל זוג זהה אחר. מנהלת הסניף אמרה שהיא יכולה לתת לי הנחה" תשלמי במקום 780 תשלמי 380". אמרתי למנהלת שזה לא יתכן כי רכשתי את המשקפיים זהות לחלוטין ב400 שקלים.
אציין שפניתי בפקס לשרות לקוחות אך לא נעניתי.
לא יתכן שחברה המתימרת להיות מובילה ואיכותית אינה מתייחסת ללקוחות ומנסה לעבוד עליהם.



אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
אורה נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
נא לפנות לשרות לקוחות של ה"אחים הלפרין" 035784444 לפנות לבחורה בשם לאה שמטפלת בסניף קרית שמונה. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה