פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להחלפת עדשות מגע לא מתאימות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון כתובת:
חולון רח סוקולוב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש דצמבר רכשתי כלקוחה קבועה 2 קופסאות עדשות מגע חודשיות של צייז במחיר מבצע (יש לי מספרים שונים בעיניים).
נאלצלי לרכוש צייז במקום עדשות מסוג בוש אנד לום שנהגתי לרכוש בהתאמה . במעמד הקניה נמסר לי שאופטיקה הלפרין כבר לאעובדת עם הספק של בוש אנד לום ועדשות צייז יתאימו לי כי הן זהות באיכותן ואף יותר ואין צורך בבדיקה נוספת.
לאחר מספר שבועות כאשר נגמרו לי העדשות של בוש -אנד -לום התחלתי להשתמש בעדשות צייז שרכשתי בחנות בחולון. לאחר שימוש חוזר הגעתי למסקנה שהעדשות או שלא איכותיות או שאינן מתאימות לי. ניגשתי לחנות וביקשתי שיחליפו לי לעדשות בוש -אנד- לום או שייחזירו לי חזרה את כספי.
כי הוטעתי במעמד הקנייה .נעניתי בשלילה בכך שרכשתי "במצבע" לכן אקבל רק חפיסה אחת במקום 2 שאני מחזירה. כלקוחה ותיקה של אופטיקה הלפרין אני מרגישה מרומה כי ע"פ החוק אני זכאית לקבל חזרה קופסה תמורת קופה או לחליפין את כל הסכום הכספי ששילמתי במעמד הקניה.
עלבון ועגמנת נפש מרובה סוג הנזק :
להחזיר במזומן את כל הסכום ששילמתי או להחליף לי את 2 הקופסאות לבוש אנד לום פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
בברור מול הסניף פתחת את הקופסאות והשתמשת כמעט בכל הזוגות אין אפשרות לתת החזר על קופסאות פתוחות, לפי הנהלים קופסא פתוחה מזדכה רק ב50 אחוז מהעלות. תגובה:
ניתן לרכוש עדשות של בוש אנד לום ב55 אחוז הנחה מזדכה רק על קופסא אחת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה