פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אמינות ברמה נמוכה ושרות לקוחות בלתי נסבל נושא התלונה:
‏שבת ‏22 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מרכז רימונים , רחוב אהרונוביץ 10 בני ברק כתובת:
נצרת עילית קניון ONE סניף חברה:
תיאור הבעיה:
די להעיף מבט במספר התלונות נגד רשת אופטיקה הלפרין- ולהבחין שהם מזדקרים לעין כל הרבה לפני כל ספק משקפיים. תלונה זאת מועברת לפני תביעה משפטית. במאי 2009 רכש בעלי משקפי ראייה מולטיפוקל שעלו מעל 3,000 ש"ח לאחר 61% הנחה!!!!!!!!!! (חיסכון של כ-4,000 ש"ח לטענת החנות) הוצעו לנו משקפיים של ZIEZZ שנחשבו לעדשות הטובות בעולם ושכחו להגיד שיש עליהן 3 שנים אחריו כמו כן לא נתנו בידינו את כרטיס האחריות ל-3 שנים שהחברה מנפקת אבל כן הציעו לנו ביטוח ב-40 ש"ח תוספת שבתחתיתו נרשם באותיות קטנות מאד שהוא מיום הוצאת החשבונית ותקקף ל-14 חודשים. העדשות הגיעו אחרי כ-חודשיים אחרי שהובטחו תוך 3 שבועות- ולטענתם נשברה עדשה אחת במשלוח והיה עליהם להזמינה מחדש. (כל אותה עת איש לא התקשר לעדכן - תשובה זו קיבלנו רק אחרי שאנחנו תהינו בתום חודשיים איפה המשקפיים.) לאחר כחודש מיום הגעת המשקפיים הרגיש בעלי שאינו רואה איתם טוב וניגש לחנות. האופטימטריסט אמין שהיה שם סימן צלבים אדומים על העדשות כופף את המסגרת כך שמרכז הראייה יהיה במקומו ואמנם 16 חודשים מאוחר יותר נשברה המסגרת למרבה הפלא - חודשיים בתום הביטוח המשולם. לאחר דין ודברים- הסכימה החברה לשלם 70% לטענתם מערך המסגרת ולחייב אותנו ב-335 ש"ח כאשר בחשבונית המקורית שילמנו על המסגרת כ-400 ש"ח. כל נסיונותינו לדבר עם שרות הלקוחות עלו בתוהו - הובטח לנו שנציג יחזור אלינו ולא חזר- משחזר זה היה בשעות העבודה כשאין באפשרותי לענות ולבסוף כשהצלחתי לדבר עם אורה (הנציגה שעונה על התלונה באתר שלכם) הבטיחה לחזור אלי למחרת וטרם חזרה. כמו כן העדשה האמורה להיות באחריות 3 שנים- טוענת החנות שהיא שרוטה ועלינו לשלוח אותה למעבדה בבני ברק. בבדיקה עם מומחה התברר שהשכבה המגינה שחוקה וזה אומר החלפת עדשות במסגרת האחריות! הגיע הזמן להדיר רגלנו משרות ברמה נמוכה שכזו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
אורה נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
השארתי הודעה טלפונית בתא קולי וכן עניתי בע"פ אשמח לעזור כשהעדשות ישלחו אלי אישית ואבי לבדיקת מעבדה שיאשרו אם מדובר בפגם או בשריטות.
ללא המשקפיים לא ניתן לטפל בבעיה. ניתן לגשת לסניף ולשלוח לידי אורה משרות לקוחות ואשתדל להחזירם במהירות האפשרית
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה