פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ושקר ללקוחות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
פאור סנטר אשקלון כתובת:
פאור סנטר אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
המוכרת ילנה בונדר מדברת באופן מאוד לא נעים, לא מכבד, ואף משקרת .
היא טענה שהתקשרה להודיע שהגיעו המשקפיים, בעוד שזה לא נכון וניתן להוכיח זאת על פי הרישומים בטלפון הנייד, כמו כן לא ברור מדוע צריך לקחת 8 ימים לקבל משקפיים? זה לא אמור לקחת יותר מ 3-4 ימים. ובנוסף אני הייתי צריכה להתקשר כדי לבדוק האם הגיעו או לא. ושוב המוכרת ילנה ענתה בצורה מאוד לא נעימה, לא מקצועית ובזילזול. מי שלא יודעת לשרת לקוחות אין מקומה בתפקיד כזה!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
אבקש לטפל בגברת זו ולהעמיד אותה במקום. פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
מתנצלים על השרות הלקוי שניתן בסניף ע"י המוכרת הנל הענין ייבדק יועבר הלאה ויטופל. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה