משקפיים שבורות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ר, עקיבא-בני ברק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונתי מספר 59455, אכן בע"פ נמסר לי שא.הלפרין תתקן את המשקפיים, ובע"פ עניתי שאני לא מעוניינת בפתרון זה.,לאחר שפניתי טלפונית גם למרכז שירות של א.הלפרין בעיר במשך כשלושה שבועות רצוף, המתנתי על הקו זמן רב, ומעולם הגב' שאמורה לטפל בתלונות (שאיני זוכרת את שמה) לא חזרה אליי (לאחר שהשארתי מס פל' שלי)-שזה בהחלט שירות פוגעני ביותר, לאור העובדה שהמשקפיים נשברו כחודש\חודש וחצי לאחר רכישתם, ונשברו פעם שניה לאחר תיקונים לאחר 5 חודשים, אין לי עניין בכלל בדגם זה, לדעתי הם ישברו עוד 4 חודשים למשל......., משקפיים אחרות אשר רכשתי, גם לי וגם לילדיי (אצל א.הלפרין, אופטיקנה ועוד..) מחזיקות אצלנו כבר 4-5 שנים, אני חושבת שזכותי לא להסכים עם כך שמשקפיים חדשות יישברו לי בתדירות גבוהה כזו, וזה בהחלט מאוד לא נעים לי ה"וויכוח" הזה מרשת הנחשבת כאמינה ומכובדת. דגם אמור להחזיק רצוף לפחות 11-12 חודשים, ולא חודש אחד בלבד כמו שקרה אצלי, תודה.
|
כספי, עוגמת נפש, עלבון |
סוג הנזק : |
משקפיים אחרות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|