פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפיים שבורות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ר, עקיבא-בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונתי מספר 59455, אכן בע"פ נמסר לי שא.הלפרין תתקן את המשקפיים, ובע"פ עניתי שאני לא מעוניינת בפתרון זה.,לאחר שפניתי טלפונית גם למרכז שירות של א.הלפרין בעיר במשך כשלושה שבועות רצוף, המתנתי על הקו זמן רב, ומעולם הגב' שאמורה לטפל בתלונות (שאיני זוכרת את שמה) לא חזרה אליי (לאחר שהשארתי מס פל' שלי)-שזה בהחלט שירות פוגעני ביותר, לאור העובדה שהמשקפיים נשברו כחודש\חודש וחצי לאחר רכישתם, ונשברו פעם שניה לאחר תיקונים לאחר 5 חודשים, אין לי עניין בכלל בדגם זה, לדעתי הם ישברו עוד 4 חודשים למשל......., משקפיים אחרות אשר רכשתי, גם לי וגם לילדיי (אצל א.הלפרין, אופטיקנה ועוד..) מחזיקות אצלנו כבר 4-5 שנים, אני חושבת שזכותי לא להסכים עם כך שמשקפיים חדשות יישברו לי בתדירות גבוהה כזו, וזה בהחלט מאוד לא נעים לי ה"וויכוח" הזה מרשת הנחשבת כאמינה ומכובדת. דגם אמור להחזיק רצוף לפחות 11-12 חודשים, ולא חודש אחד בלבד כמו שקרה אצלי, תודה.
כספי, עוגמת נפש, עלבון סוג הנזק :
משקפיים אחרות. פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה-נציגה בשרות לקוחו שם ותפקיד:
שלום רב

התלונה עברה בצורה מאוד לא ברורה -

נבקש להעביר את התלונה בצורה ברורה יותר .

כדי שנוכל לטפל בפניה כהלכה .

בתודה
מח' שרות לקוחות
אופטיקה הלפרין
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה