פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום מיותר, התחמקות ממבצע נושא התלונה:
בן-אברהם אריה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏06 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה הרצל 7 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ
בתאריך 6.2.2011 בקרתי בחנות אופטיקה הלפרין שבסניף הנ"ל.כתהליך לרכישת זוג משקפיים מולטי-פוקל נבדקתי לשם התאמת דרגות המשקף ע"י האופטרומטריסטית עבור עין ימנית בלבד! עיני השמאלית היא עין עצלה מלידה ואינה משתתפת בראייה כלל.
ואמנם היא לא נבדקה כלל ע"י הגברת.נעשתה הזמנה ונתבקשתי לשלם את כל התשלום.במעמד זה פניתי למוכרת הגב' סומניאן והפניתי תשומת ליבה שקיים מבצע בהלפרין לרוכשי משקפיים מולטי פוקל אופציה לקבלת זוג נוסף כנגד תשלום מלא. הגב' ומוכרת נוספת הכחישו את המבצע בטענה שהן לא שמעו כלל על מבצע שכזה.תשלום המשקפיים עפ' החשבונית כלל משום מה מחיר עבור שתי עדשות מולטי-פוקל במקום עדשה אחת רגילה עבור עיני השמאלית.בתאריך 13.2.11 נקראתי לקבלת המשקפיים בחנות , ברם הסתבר שהיתה בעייה עם שדה הראייה והמשקפיים נשלחו למפעל בעכו לבדיקה ותיקון. במעמד זה שוב פניתי למוכרת הנ"ל לקבלת הסבר לאי מתן האופציה לקבלת משקפיים נוספים ע"פ המבצע, ושוב נעניתי בשלילה בקשר למבצע.למחרת פניתי לשירות הלקוחות והובטח לי ע"י הגב' יעל לבדוק את תלונתי וקבלת תשובה טלפונית בהקדם. עד לרגע כתיבת שורות אלה לא קיבלתי עדיין שום תשובה משירות הלקוחות ! על כל הנאמר לעיל ברצוני להדגיש שהיום כחודש ממועד התשלום עדיין לא נקראתי לקבלת המשקפיים !!
לאור כל זאת אני לא רואה כל אפשרות שתגרום לי להיות לקוח מרוצה וזאת בלשון המעטה . אבקש לבטל את העסקה ולהחזיר לי את כספי לאלתר.
אריה בן-אברהם

עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת דמי הקנייה פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
הלקוח רכש עדשות מולטי פוקל מסוג טוקאי בהנחה מקסימלית של 45%
אחרי הרכישה ברר בחנות לגבי מבצע של 1+1 לגבי עדשות מולטי פוקל ,
הוסבר ללקוח שהמבצע רלוונטי לגבי עדשות מולטיפוקל מסוג צייס בלבד.
ולכן לא יכול היה לקבל זוג נוסף של עדשות טוקאי מולטיפוקל .
תגובה:
בכל אופן הוסברו הדברים ללקוח על ידי אף סכמנו בצורה ברורה שלא ניתן לקבל עדשות נוספות , הוצע כפיצוי שיקבל משקפי שמש עד 300ש' ללא עלות והלקוח הסכים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה