פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה עקב אי התאמת עדשות . נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, בתאריך 27.02.11 בן זוגי ואני רכשנו משקפי ראייה בשבילי + שני משקפי שמש במסגרת 1+2. עלות המוצרים הכוללת עומדת ע"ס של 1500 ש"ח. במעמד העסקה שילמנו 1000 ש"ח במזומן. בתאריך 07.03.11 צלצלו אלינו מהחנות, ברחוב הגעתון, נהריה, להודיע כי משקפי הראייה הגיעו. בתאריך ה08.03.11 בן זוגי הגיע על מנת לאסוף את משקפי הראייה ושילם את ה500 ש"ח הנותרים. בנוסף, באותו המעמד הוא החזיר זוג משקפי שמש אחד מהסיבה שלא הסתגל אליהם. נאמר לו כי נוכל להגיע ולבחור משקפי ראייה\משקפי שמש במקום. מכשמסר לי בן זוגי את משקפי הראייה שלי, הזדעזעתי, ענדתי אותן והרגשתי מסוחררת, במבט למטה\לצדדים הראייה פשוט התעוותה. בראייה קדימה הייתה בעיית פוקוס. עוד אודה לציין כי אני משתמש במוצריהם של אופטיקה הלפרין מזה שנים, רכשתי דרכם משקפיים עם עדשות משולבות שמש+ראייה וכרגע אני משתמשת בעדשות המגע שלהם ומרוצה מאוד. ביצעתי בדיקת ראייה לפני מספר חודשים. המוכרת בחנות חישבה עפ"י הבדיקה האחרונה של עדשות המגע את מידת עדשות הראייה. בנוסף, הזדעזעתי מהעובדה שמשקפי הראייה החדשות הגיעו בקופסא שקטנה מהן, ללא מטלית ניקוי כשהקופסא כלל לא נסגרת, יש לציין כי בן זוגי אסף את המשקפיים - ולא אני, לצערי - שמנו לב לפרטים רק כשהוא מסר אותן לידי. צלצלתי לחנות, מאוכזבת, נעניתי ע"י עובדת חדשה שאמרה לי כי יחזרו אליי בהקדם, אכן חזרה אליי מוכרת בשם דיאנה, מכשבררתי לגבי ביטול עסקה, נזפה בי כי "לא ניתן לבטל שום עסקה!!!!" אך נרגעה ואמרה כי אם יש בעיה שאגיע אליהם ו"נראה איך נפתור את זה". מיותר לציין כי לאחר האכזבה שחוויתי, אני לא סומכת על מוצריהם יותר ואינני מעוניינת בשום "תיקון". בנוסף, על זוג אחד ממשקפי השמש איכות הצבע ירודה - מתקלף. אני מוכרחה לציין כי בן זוגי ואני מאוד התאכזבנו, במיוחד לאור העובדה שהיינו מרוצים במהלך השנים הקודמות. ברצוני לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי. אני נותנת שירות בחברות הסלולר, מידיעתי ביטול עסקה כרוך ב5% מערך העסקה\100 ש"ח - הנמוך מביניהם, בטווח של 14 ימים מיום העסקה, בגין עסקה שערכה עולה על 50 ש"ח. עוד אציין כי לא בוצע אף שימוש באף אחד מהמוצרים שרכשנו, לא נהנו מהם ולו לרגע אחד. אשמח לעזרכתם בעניין. תודה רבה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה והחזר כספי מלא . פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה