פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפיים שבורות נושא התלונה:
הרשקוביץ רות שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
להלן תלונתי בצורה ברורה
א. בחודש 2010\5 רכשתי לבני משקפיים בסניף ר"ע ב"ב
ב. בסמוך ל-2010\7 המשקפיים נשברו - תוקנו ע"י א.הלפרין
ג. בסמוך לחודש 2011\1 המשקפיים נשברו שוב באותו מקום (חיבור העדשות למסגרת)
ד. אין ברצוני לתקן את המשקפיים, שכן הדגם נראה לא תקין ונשבר בתדירות גבוהה למרות שהמשקפיים חדשות לגמרי, להערכתי במידה והם יתוקנו , הם ישברו פעם נוספת.
ה. ברצוני לקבל משקפיים חדשות מדגם אחר, על מנת שלא לרוץ כל 3-4 חודשים לתקן את המשקפיים שיש לבני.
ו. רשת המכבדת עצמה אמורה להבין שאכן זכותי לדחות דגם הנשבר חודשים לבקרים
.
עלבון, כספי, עוגמת נפש, סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
כדי שנוכל לעזור ללקוחה אשמח לקבל את הפרטים על שם מי העסקה ,היא מציינת שזה עבור בנה ולא כותבת את שמו קשה לנו לאתר את הפרטים. תגובה:
כמו כן הלקוחה יכולה לגשת לכל סניף שקרוב אליה ולקבל שרות יש לנו ברשת נהלים ברורים בעניין שבר של מסגרת בהתאם לתאריך הרכישה , שתבקש לקבל מסגרת חדשה ניתן לקבל דגם אחר של מסגרת במגבלת העדשות -שהעדשות יעברו ללא צורך בעדשות חדשות . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה