|
|
|
|
|
|
עדשה שהתנפצה |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים קניתי שני משקפי ראיה "במבצע" וכעבור חודש אחת העדשות התפוררה .שבתי לסניף לשירות לקחות .ולתדהמתי ענתה לי המנהלת לילך כי למספר שקניתי אין כלל אחריות .עלי לציין שבזמן הקניה אף אחד לא אמר לי כי לעדשות אלו אין כלל אחריות. לטיפולכם אודה
|
עדשה מפוררת |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אופטיקה הלפרין שירות לקוחות
, תגובה:
|
שרות לקוחות -יעל |
שם ותפקיד: |
תחילה נבהיר שמדובר בשבר בעדשה ולא בעדשה מתפוררת , המשקפים כנראה נפלו ללקוח או קבלו מכה ,עדשה לא מתפוררת מעצמה ,אבל אין זה משנה את העובדה שאין אחריות במקרה של שבר פרט לעדשה באינדקס 1.6 בוקסר עדשה יחידה מסוגה שיש אחריות לשנה על שבר . |
תגובה: |
הוצע ללקוח החלפת עדשה בהנחה של 60% שבעלויות המחיר יוצא אחרי הנחה 70 ש"ח עדשה בדיוק כמו שרכש בהזמנה המקורית שלו.זהו מחיר עלות כדי לסגור את הסגה בצורה טובה .
במידה ומעוניין לשדרג לעדשות1.6 בוקסר עדשה שיש עליה אחריות לשנה לשבר
יכול לקבל הנחה של 60% לעדשות חדשות במידה ומעוניין יכול לגשת לסניף-ללילך |
פתרון: |
|
|
|