פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפי שמש ויחס ללקוח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש הזמנתי משקפי שמש לקח להם להגיע שבועיים וחצי , שקיבלתי אותם
הם היו עם עדשות שחורות לא כפי שבחרתי לא אהבתי אותם
הלכתי לחנות כמה פעמים ואמרו לי שהם מוכנים להעביר את העדשה למסגרת אחרת
יחס לא קיבלתי כל פעם שנכנסתי , יש שם חוסר שירות מובהק ,
בכל מקרה כבר התפשרתי והזמנתי מסגרת אחרת , קיבלתי אותם לאחר שבוע וחצי
ושבדקתי את העדשות הם היו סדוקות , השארתי את המשקפיים שם
ולא לקחתי אותם , האם זה שירות ללקוח , 1000 ש" שילמתי זה לא הולך ברגל
אני בלי משקפי שמש וזה דבר שמאוד מזיק לי לעיניים , פניתי לבטל את העסקה
והם אמרו לי לפנות לשירות הלקוחות , שירות הלקוחות הבטיחו לי שמנהל החנות יתקשר ולא שמעתי ממנו כל היום לדעתי זה שירות מזוויע
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הכסף שאני אוכל לקנות בחברה אחרת משקפי שמש פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
הוזמנו ללקוחה משקפיים חדשות מסגרת+עדשות תגובה:
במקביל מנהל החנות ייצור עם הלקוחה קשר להמשך טיפול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה