פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפיים לא מותאמות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סוקולוב 61 חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לא אלאה אתכם בפרטים הפרטים הם רבים ולכן הציין רק את החשובים שהם
ברצוני לציין שאני משקפופר 40 שנה מהם 10 שנים מולטיפוקל
קניתי משקפיי מולטיפוקל של צייז GT2 3D ואחרי 3 התאמות (בדיקות עיניים) וכל פעם לחכות חודש בערך אני עדיין לא רואה טוב מרגיש מסוחרר ומקבל כאביי ראש ועומד מול סירוב מוחלט לקבל כספי בחזרה ולסיים עסקה
אני מסרב להיבדק פעם נוספת או לחפש איפה הבעיה זאת עשתי כבר ללא תוצאות
המשקפיים כרגע אצלי כדי לנסות להתרגל אף על פי שאני לא מבין את המושג להתרגל
במשקפיים הנוכחיות לא עברתי שום תהליך של התרגלות הרכבתי וזהו
כספי סוג הנזק :
החזרת העדשות (המסגרת שלי) וקבלת כספי בחזרה פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
ראשית עלי לעדכן בפרטים נוספים כי הלקוח תחילה הלין לגבי עובי העדשות
ההזמנה המקורית היתה באינדקס של 1.6 ובגין תלונת הלקוח ובאישור מיוחד
הוחלפו ללקוח זוג עדשות ללא עלות לאינדקס דק יותר 1.67 שכרגע נמצאות ברשותו , הלקוח לא ציין שאינו רואה טוב במשקפים ,מה גם שיש את עניין ההסתגלות למולטי ולכן לא נוכל לבצע ביטול עסקה
תגובה:
הלקוח צריך לנסות להשתמש במוצר בהדרגה ולהסתגל אליו
לא נוכל לבצע ביטול /החזר כספי במידה ואינו מסתגל יכול לפצל את העדשות שרכש למשקפים חד מוקדי לקריאה,מרחק ושמש אופטי וללא החזר כספי .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה