פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת רכישה נושא התלונה:
לוי טל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 22 למרץ פניתי לאופטיקה הלפרין לצעירים בסניף דיזנגוף סנטר.
מוכרת חרוצה מיהרה לטפל בי ורכשתי משקפי שמש עם עדשות אופטיות.
נאמר לי על ידי המוכרת כי זמן האספקה הינו 10 ימים, שילמתי עבור המשקפיים כ450שח והלכתי לדרכי תוך כדי שהמוכרת מבטיחה כי ב10 ימים הקרובים תתקשר אלי ותודיע לי לבוא ולאסוף את השקפיים.
ביום שלישי 5 באפריל 10 ימים לאחר הרכישה ניגשתי לסניף בדיזנגוף לקבל את המשקפיים, אך לצערי נאמר לי כי עדיין לא קיבלו, שאלתי מדוע לא, נאמר לי כי לא עברו 10 ימים, הסברתי כי כן עברו 10ימים, אך המוכרת שחשבה אותי טיפש החלה לספור את הימים בלוח השנה שלה ולהגיד לי שאני טועה, עברו 9 ימי עבודה ושלמחורת היום בודאות יגיעו המשקפיים, אני מזמין אותה ללמוד איך לספור.
בכל אופן היום ה7 לאפריל לא קיבלתי שיחת טלפון ולכן יצרתי קשר עם הסניף לשאול מדוע לא קיבלתי את המשקפיים, מוכרת חרוצה ענתה בזריזות עוד לא עברו 10 ימים, שעניתי כי כן עברו הדריכה אותי לא להחשיב שישי שבת, יש לציין כי עוד לא אמרתי לה מי אני ומתי רכשתי את המשקפיים, כנראה זאת תשובה אוטומתית של המוכרות הלא הכי מקצועיות בסניף, תיקנתי אותה מתי רכשתי, ענתה אין בעיה אני מיד יוצרת קשר וחוזרת אליך. זה היה בשעה 17:00 עכשיו השעה 21:10 ועדיין לא קיבלתי שום שיחת טלפון.
מאכזב מאוד אך לא הכי מפתיע.
אני בסך הכל רציתי לקבל את המשקפיים שעליהם כבר שילמתי במזומן.
ביטול עסקה או אספקה ופיצוי פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה