פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר בפרסום נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
במסגרת מבצע המוגבל ל5 ימים (1-6.4) פרסמה החברה מודעה בה הובטח כי הסניפים יעבדו רצוף מ9:00-24:00, ללא "אותיות קטנות".
השעות התאימו לי ולאמי מאוד וקבענו כי נלך בערב יום שני 4.6 לאחד הסניפים, בערב, סביב השעות 20:00-22:00, שמחנו על שעות הפתיחה הארוכות כי כך ידענו שלא נלחץ ונוכל להרגיש בנוח לאורך הקנייה.
באותו הערב אמי התקשרה אליי סביב השעה 21:30 ואמרה כי היא מתעכבת. ב21:45 החלטתי להתקשר לסניף אליו התכוונו ללכת (אחד הסניפים בכפר סבא) כדי לוודא שאכן הוא עובד רצוף עד חצות, אולם לא נעניתי.
התקשרתי לסניף השני במודעה- בו נעניתי ונאמר לי שאין הם מתכוונים להישאר פתוחים עד חצות, לאחר התעקשותי על הנאמר במודעה המוכר הסכים "להתפשר" ולהשאיר את הסניף פתוח עבורי עד 22:30 אם אגיע בכמה דקות הקרובות.
התקשרתי לסניף השלישי- בו קיבלתי את התגובות המעליבות ביותר- "מי קונה משקפיים בלילה", "מה פתאום שנשאר פתוחים עד חצות, למה שמישהו יבוא בשעה כזאת", בנוסף נאמר לי כי הסניף קיבל אישור מיוחד מההנהלה להיסגר ב22:00.

התנהלות הרשת והסניפים בפרט פגעה בי מאוד, מדוע עליי להתנצל ולהסביר את עצמי על השעה בה בחרתי לבקר בסניף כשהמודעה מבטיחה לי את שעות הפתיחה? בנוסף, יום למחרת חליתי ולא יכולתי לצאת מהבית כך שגם לא יכולתי להנות משאר ימי המבצע, אם הייתי יודעת ששעות הפתיחה של הסניף הן השעות הרגילות ייתכן והייתי בוחרת באותו היום לבצע את הרכישה בשעה אחרת.

אבקש לציין כי שלחתי את התלונה גם ישירות לבית העסק דרך אתר הבית אך טרם נעניתי.
עלבון סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
אמה שלום תגובה:
הלקוחה פנתה אלינו דרך האתר וקבלה פתרון ואושר לה תנאי המבצע רטרו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה