פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפיים שבורות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יעל שלום
אנא דייקו במילים שלכם, ובדברכם, העדשות\מסגרת לא תוקנו מספר פעמים אלא פעם אחת בלבד.
אתם לא תקנתם את המשקפיים מספר פעמים כפי שכתבת, אלא פעם אחת בעודן חדשות לגמרי.

העובדות למען הדיוק הינן : המשקפיים נשברו פעם ראשונה סמוך ליולי 2010, ותוקנו פעם ראשונה על ידכם.

פעם שניה הם נשברו בסמוך לינואר 2011 פניתי אליכם , הם לא תוקנו או הוחלפו לי מאז.
הודעתי לכם בפעם השניה שהם נשברו כי אין ברצוני בדגם זה.
לדעתי מגיע לבני משקפיים חדשות לגמרי, עקב כך שמשקפיים לגמרי חדשות
נשברו פעמיים.
אין אני חושבת שאני צריכה לשלם לחברתכם תשלום נוסף, בזמן שמשקפיים חדשות לא שירתו את בני יותר מחמישה חודשים בלבד..... לתשומת ליבך.

חברה רצינית מוכרת דגם אשר אמור להחזיק לפחות שנה (לי יש כאלו אשר תקינות כבר לפחות 4 שנים.....)

בברכה, הרשקוביץ רות.

כספי סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
רות שלום, ראשית עליי להבהיר מראש כי משקפיים חדשות עבור בנך
לא יצאו ללא שום עלות .

מה גם שמדובר בשבר ואין זה משנה איך זה קרה ? מדובר בשבר ואין על כך אחריות מאופטיקה הלפרין קיבל מוצר תקין.
תגובה:
כדי לפתור את הבעיה אחרי שהבהרנו את הדברים הינך יכולה לקבל מוצר חדש
מסגרת חדשה במגבלת העדשות או משקפיים קומפלט חדשות במסגרת המבצעים הקימים ברשת
הינך מוזמנת לגשת לסניף ששם התבצעה הרכישה או לסניף שקרוב אלייך ולקבל המשך טיפול
בהצלחה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה