פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת משקפיים לאחר חודשיים. נושא התלונה:
אשטון דוד שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
ביג באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 18/2/11 קניתי 3 זוגות משקפיים ב 2200 ש"ח ועד היום לא קיבלתי זוג אחד.
לאחר חודש הגיעו ,אך העדשות לא היו מתאימות ושרוטות, עשו לי בדיקה חדשה ושינו את הזמנת העדשות, עברו כבר חודשיים, ואני מתקשר במהלך התקופה ומקבל תשובות כמו: "זה אוטוטו יגיע" , "זה כבר נישלח לחנות", "המשלוח של העדשות צריך להגיע מגרמניה ואנו לא יודעים כמה זמן זה ייקח" פשוט ביזיון כבר יותר מחודשיים עברו - מוצר לא סיפקו ו את הכסף לקחו. בהזמנה הראשונית נתנו שירות ממש כמו באירופה (אך לצערי רק המכירה מעניינת אותם) אחרי זה לא מכירים אותך התקשרתי להנהלה לא חוזרים אליי, כתבתי מייל להנהלה ועד רגע - לא עניין אף אחד , העיקר את הכסף לקחו! אופטיקה הלפרין - ראו אוזהרתם!!! . דוד אשטון
עוגמת נפש סוג הנזק :
אספקת המשקפיים ופיצויי כספי!!! פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
דוד שלום, תגובה:
הלקוח מטופל ע"י מנהלת הסניף לילך ,בסניף ב"ש ביג .

כמו כן הוסבר ללקוח מדוע היה עיכוב , ואכן הוצע ללקוח פיצוי.
אנו מתנצלים על העיכוב.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה