פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
בניין גלי כתובת:
א.ת. שילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי משקפיים תוך היענות למבצע שהציעו לי בחנות. מבצע מסגרת משקפיים במבצע של אחד ועוד אחד (לא תואם את הפרסומות)עם עדשות מולטיפוקל במבצע של אחד ועוד אחד(בדיעבד הבנתי שהמבצע היה עדשה ועוד עדשה ועוד שתי עדשות בעקבות מאמר בעיתון). לאחר שיחה עם בעל החנות על משמעות המולטיפוקל ביקשתי להרכיב עדשות מולטיפוקל על משקפי השמש האופטיות שלי ולוותר על מבצע מסגרת משקפים אחד ועוד אחד.הדבר נעשה תוך סיכום עקרוני עם בעל החנות לגבי החזר שיגיע לי. בחרתי בסופו של דבר במסגרת הזולה מבין השתים שבהזמנה. (על כך סיכמתי עם בעל החנות סופית ביום ראשון לאחר ההזמנה ביום רביעי).ואכן הרכבו עדשות מגע לפי בקשתי. עם זאת, בשלב ההתחשבנות החוזרת לאחר שכבר שילמתי בכרטיס אשראי במועד ההזמנה, בעל החנות טען שמגיע לי לפי המבצע החלופי 20 אחוז הנחה על המסגרת היקרה (שאותה לא לקחתי) ומתעלם במצח נחושה מהעובדה שקניתי בסופו של דבר את המסגרת הזולה יותר. מחיר המסגרת שלא לקחתי 1698.מחיר המסגרת שלקחתי 1261. מה אתם מציעים לי לעשות?
כספי סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
מבדיקה שערכנו לגבי העסקה שלח הלקוחה נמצא כי רכש משקפי מולטיפוקל במסגרת מבצע של 1+1 ,זה המקום גם לתקן שהמצע של 1=3 רלוונטי רק לעדשות חד מוקדי קריאה /מרחק ולא בעדשות מולטיפוקל כך שלא הטעו את הלקוחה או היתה צריכה לקבל זוג נוסף. תגובה:
המבצע של 1+1 מאפשר ללקוח לרכוש זוג אחד במחיר מלא מסגרת ועדשות מולטיפוקל ולקבל את הזוג השני ללא עלות מסגרת ועדשות.
בפרוט החשבונית מופיע שהמסגרת היקרה מבין השניים היתה המסגרת בשווי 1698 שח' והמסגרת הזולה יותר 1618 שח' המחיר ששלמה היא בגין המסגרת היקרה יותר ,ואין הנחות אחרת לא ניתן היה להשתתף במבצע.
העסקה שרכשת משלמת לכל בעיה הינך מוזמנת תמיד לגשת לחנות .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה