פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקיים לא מתאימות נושא התלונה:
פנחס מיטל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
יישפרו סנטר מודיעין כתובת:
יישפרו סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היי,
לפני כחודש וחצי רכשתי משקפי ראייה מאופטיקה הלפרין כאשר האופיטקאי קבע כי בעיין אחת המספר 5.75 ובעיין השנייה 5.50 לפני ששילמתי חזרתי מספר פעמים שאני מבקשת את העדשה הכי דקה שיש ושילמתי יותר בשביל זה כשלקחתי את המשקפיים שמתי לב שהעדשה עבה מאוד ובנוסף אני לא רואה טוב בכלל, לא היה לי איזון בראייה והיה לי מעין אפקט של נפילה, בלי בדיקה נוספת החליט שיוריד את 5.75 ל 5.5 וזה בטוח יאזן את הראייה שלי ושהוא יבקש לדקק את העדשה יותר (קיבלתי את החלטתו עפ"י שהרגשתי שזה לא מקצועי) במקביל הלכתי ועשיתי בדיקה נוספת בסניף בפסגת זאב ששם האופטיקאי בכלל קבע שיש לי מספר 6.00 ו 6.25 ושבעיין ימין יש לי צילינדר, חזרתי שוב לאופטיקאי במודיעין אמרתי שהייתי בחווד נוספת וכשעשה לי בדיקה נוספת החליט שיש לי צילינדר בשני העיניים ושהוא מוכרח לשלוח שוב את העדשות למעבדה, כשאמר לי שאי אפשר לדקק את העדשה מדי מכיון שבמשקפיים שבחרתי זה המקסימום דיקוק עדשה נאלצתי לנסוע לסניף בת"א כדי לבחור משקיים אחרים שהעדשה תהייה בה דקה - היום בפעם הרביעית ולאחר סחבת של חודש וחצי נסעתי לקת את המשקפיים שבחרתי עם העדשות הדקות שביקשתי ועם עדשה עם צילינדר וכשהמוכרת פתחה את הקופסא לא יכולת שלא לתת עליה צרחה על העדשה העבה שנשארה - בשיא העצבים עזבתי את הכל שם וברחתי כי לא רציתי לגרור את המצב לצרחות וחוסר נעימות מול לקוחות אחרים. כרגע אני אובדת עצות ומבחינתי להחזיר לבטל את כל העסקה - האם אפשר לבטל עסקה בכרטי באשראי ובמה זה כרוך?

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
מיטל שלום,

האם הבעיה היא רק בזוג אחד של משקפיים? כיון שהעסקה היא במסגרת המבצע של 1=3
תגובה:
בכל אופן הינך מוזמנת לגשת לכל סניף שנוח לך בצרוף חשבונית רכישה עם המשקפיים, ולבצע מחדש את העסקה ,לבחור מסגרת מלאה או חצי מסגרת בקוטר די קטן כדי שהעדשות יצאות דקות ויפות כיון שקוטר המסגרת משפיע על העובי של העדשות , חשוב לציין שהעדשות ששלמת עבורן אינדקס 1.67 הוא דק בהתאם למספרים שלח רק צריך להתאים מסגרת נכונה.אנו מתנצלים על אי הנעימות אבל אי הבנות תמיד יכולות להיות ,בכל אופן בהצלחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה