פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת עדשות מגע כחודש וחצי לאחר הזמנה ותשלום עליהם, סחבת, טיפול לקוי של מערך שירות הלקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/4/11 רכשתי במסגרת מבצע 1+1 על עדשות מגע של צייס שתי חבילות של עדשות מגע חודשיות בסניף אלנבי, ת"א.
כיוון שבאותה עת הייתה בחנות רק חבילה אחת, ביקשתי לשלוח את החבילה השנייה שהוזמנה לסניף קראון. נאמר לי ע"י המוכרת שהעדשות יגיעו לסניף תוך שבוע, וייצרו עמי קשר.
לאחר שלא יצרו עמי קשר, החלטתי להמתין, כיוון שחשבתי לתומי שהמשלוח מתעקב בגלל שמדובר בתקופת חגים.
לאחר שלושה וחצי שבועות, בתאריך 5/5, לאחר שלא יצרו עמי קשר, החלטתי לגשת לסניף בקראון ולבדוק מה קורה עם עדשות המגע. בסניף לא מצאו את ההזמנה, וכאשר התקשרו לסניף בת"א נאמר להם ע"י המוכרת שם שאין לה מושג על מה מדובר, ושאני אתקשר למחרת להזכיר לה. בסניף המליצו לי להתקשר לשירות הלקוחות של החברה.
התקשרתי לשירות הלקוחות ושוחחתי עם נציגה בשם הודיה, שאמרה לי שתברר ותחזור אליי. כעבור מספר ימים היא חזרה אליי ואמרה לי שהעדשות יגיעו לסניף תוך יומיים, בתאריך 10/5 (כנראה מישהו שכח לבצע את ההזמנה). ביקשתי לבטל את ההזמנה ולקבל החזר, אך נאמר שלא ניתן בגלל שהעדשות נרכשו במבצע, אלא אם האריזה שקניתי סגורה (חוסר הגיון). הודיה סירבה לתת לי לשוחח עם המנהלת, ואמרה שאם אני רוצה אני מוזמנת לשלוח פקס והמנהלת תחזור אליי. לאחר שהתעקשתי היא אמרה שהמנהלת תיצור עמי קשר כשיהיה לה זמן (כנראה שעדיין אין לה זמן..). בתאריך 10/4 הודיה השאירה לי הודעה במשיבון שאני יכולה לאסוף את העדשות עם איזשהו פיצוי מהסניף. ניגשתי לסניף בתאריך 12/5, ומוכרת בשם יונה חיפשה אחר העדשות ולא מצאה. היא אמרה שהיא מתנצלת אך כנראה ההזמנה לא הגיעה, ובסניף בת"א לא עונים. היום ה15/5, למעלה מחודש לאחר שהזמנתי ושילמתי על העדשות, ועדיין לא קיבלתי אותן.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
ריקי שלום,

בהמשך לפנייתך העדשות נשלחו לסניף קיראון וצריכות להיות שם עד יום חמישי
תגובה:
אנו מתנצלים על העיכוב .

כפיצוי הינך מוזמנת לקבל משקפי שמש ממותגי הבית שלנו עד 380 ש"ח ללא עלות

תגשי לחנות בצרוף התגובה שלי .

בהצלחה .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה