פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמנים< נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרצל 78 כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ד' ה20.4 רכשתי עדשות מגע ב"אופטיקה הלפרין" בסניף ראשל"צ, רח' הרצל 78.
לאחר בדיקה מקיפה, נאמר לי כי אני צריך עדשות מגע בעלות צילינדר גבוה וכי זו הזמנה שלוקחת יותר זמן, ובכל מקרה זמן האספקה לא יעלה על שבועיים.
ביום ד', ה4.5 צלצלתי שוב לסניף, לברר מדוע עדיין לא הגיעו העדשות. נאמר לי שיגיעו לסניף תוך ארבעה ימים ושמצטערים על העיכוב.
ביום חמישי, ה12.5, משעדיין לא הגיעו העדשות לסניף צלצלתי שוב. נאמר לי שכבר מאוחר והמחסן סגור, וכי יחזרו אלי ביום שישי בבוקר.
מיותר לציין שלא חזרו.
ביום ראשון, ה15.5 צלצלתי שוב לסניף. הפעם אמרו לי שהעדשות יגיעו תוך כשבוע-שבוע וחצי.
מיום העיסקה עבר כבר כחודש, ועדיין לא קיבלתי את העדשות. התשלום, כמובן, כבר נגבה.
"רשת אמינה, זולה ומקצועית" אומרת הסיסמא. זולה אולי, אמינה ומקצועית לא.
בעקבות האכזבה הרבה מהיחס והשרות, ברצוני לבטל את העיסקה ולקבל החזר כספי מלא.
אודה לבדיקתכם ותשובתכם המהירה
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
דורון שלום,

העיכוב בקבלת העדשות נובע מכך שהעדשות חסרות במלאי והוזמנו מחול.
אנו מתנצלים על העיכוב .
תגובה:
בחנות הוזמנו לך עדשות לחודש שצריכול להגיע לסניף עד סו"פש עד שתגיע ההזמנה המקורית שלך.
יצרו איתך קשר מהחנות להגיע לקבל את העדשות .

בהצלחה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה