אי עמידה בזמנים< |
נושא התלונה: |
יום רביעי 20 אפריל 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הרצל 78 |
כתובת: |
ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום ד' ה20.4 רכשתי עדשות מגע ב"אופטיקה הלפרין" בסניף ראשל"צ, רח' הרצל 78.
לאחר בדיקה מקיפה, נאמר לי כי אני צריך עדשות מגע בעלות צילינדר גבוה וכי זו הזמנה שלוקחת יותר זמן, ובכל מקרה זמן האספקה לא יעלה על שבועיים.
ביום ד', ה4.5 צלצלתי שוב לסניף, לברר מדוע עדיין לא הגיעו העדשות. נאמר לי שיגיעו לסניף תוך ארבעה ימים ושמצטערים על העיכוב.
ביום חמישי, ה12.5, משעדיין לא הגיעו העדשות לסניף צלצלתי שוב. נאמר לי שכבר מאוחר והמחסן סגור, וכי יחזרו אלי ביום שישי בבוקר.
מיותר לציין שלא חזרו.
ביום ראשון, ה15.5 צלצלתי שוב לסניף. הפעם אמרו לי שהעדשות יגיעו תוך כשבוע-שבוע וחצי.
מיום העיסקה עבר כבר כחודש, ועדיין לא קיבלתי את העדשות. התשלום, כמובן, כבר נגבה.
"רשת אמינה, זולה ומקצועית" אומרת הסיסמא. זולה אולי, אמינה ומקצועית לא.
בעקבות האכזבה הרבה מהיחס והשרות, ברצוני לבטל את העיסקה ולקבל החזר כספי מלא.
אודה לבדיקתכם ותשובתכם המהירה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|