פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות של מנהלת החנות בסניף נתניה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏13 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הרצל כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי ניגשתי לסניף שלכם ברח' הרצל נתניה על השמשה מופיעות כל מיני מדבקות עם פרסום של %63 הנחה על כל המשקפיים נכנסתי בחרתי לי משקפיים כשהגעתי לקופה נתבקשתי לשלם עבור משקפיים בשווי של 1400 שח' לפני ההנחה בסך של 500 שח' . ברשותי שובר של יום חדש בסך של 349 שח' שיש לי אפשרות לממש אותו באופטיקה הלפרין . מנהלת החנות עמדה על שלה שאין לה אפשרות לתת לי הנחה וגם להשתמש בשובר ולא הסכימה לכך . אבקשכם לטפל בנושא ולחזור אליי בתשובה . !!!! היחס שלה היה גרוע ביותר כך לא נותנים שירות ללקוח כך מבריחים לקוח ועוד לקוח !!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
שירה שלום,

בהמשך לפנייתך השובר שנמצא ברשותך הינו שובר שמופיע עליו בפרוש
אין כפל מבצעים .
תגובה:
לצערנו לא ניתן לממש גם את השובר וגם לקבל הנחה של 63% הינך צריכה להחליט מה כדאי יותר עבורך .

בהצלחה
אופטיקה הלפרין
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה