|
|
|
|
|
|
שירות של מנהלת החנות בסניף נתניה |
נושא התלונה: |
יום שישי 13 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
הרצל |
כתובת: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום שישי ניגשתי לסניף שלכם ברח' הרצל נתניה על השמשה מופיעות כל מיני מדבקות עם פרסום של %63 הנחה על כל המשקפיים נכנסתי בחרתי לי משקפיים כשהגעתי לקופה נתבקשתי לשלם עבור משקפיים בשווי של 1400 שח' לפני ההנחה בסך של 500 שח' . ברשותי שובר של יום חדש בסך של 349 שח' שיש לי אפשרות לממש אותו באופטיקה הלפרין . מנהלת החנות עמדה על שלה שאין לה אפשרות לתת לי הנחה וגם להשתמש בשובר ולא הסכימה לכך . אבקשכם לטפל בנושא ולחזור אליי בתשובה . !!!! היחס שלה היה גרוע ביותר כך לא נותנים שירות ללקוח כך מבריחים לקוח ועוד לקוח !!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אופטיקה הלפרין שירות לקוחות
, תגובה:
|
שרות לקוחות -יעל |
שם ותפקיד: |
שירה שלום,
בהמשך לפנייתך השובר שנמצא ברשותך הינו שובר שמופיע עליו בפרוש
אין כפל מבצעים . |
תגובה: |
לצערנו לא ניתן לממש גם את השובר וגם לקבל הנחה של 63% הינך צריכה להחליט מה כדאי יותר עבורך .
בהצלחה
אופטיקה הלפרין |
פתרון: |
|
|
|