פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהבטחת רכישה ויחס משפיל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, הנני לקוחה קבועה של אופטיקה הלפרין(כ-8 שנים ) מאז ומתמיד רכשתי מכם עיסקה שנתית של עדשות מגע יומיות תמיד האמנתי כי חברתכם הינה החברה הכי משתלמת וכמובן הכי אמינה , כמו כל אדם המרכיב עדשות מגע לאחר תקופה ארוכה גם אני בחרתי לבצע ניתוח לייזר לתיקון הראיה .
לפני רכישתי האחרונה בסוף שנת 2008 הסברתי למוכרת כי אני מעוניינת לעבור ניתוח לייזר ומה עליי לעשות במידה וישארו ברשותי חבילות ללא שימוש מיד קיבלתי תשובה כי במידה והקופסאות סגורות ותאריך התפוגה לא עבר אני מוזמנת להגיע לסניף הקרוב ולקבל זיכוי בחנות הקרובה לביתי כמובן בעלות ההעדכנית ביותר לאותו הרגע ,סמכתי על תשובתה האמינה של המוכרת שעמדה מאחורי הדלפק וביצעתי עיסקה שנתית בפעם המי יודע כמה . בתאריך 12.5.2011 עברתי את הניתוח שציפיתו לו הגעתי בטוחה וסמוכה לחנות שלכם בחדרה היכן שביצעתי את העיסקה על מנת לממש את הבטחתה של המוכרת ולהזדכות על הקופסאות הסגורות כפי שהובטח לי ! אך להפתעתי קיבלתי תשובה נחרצת שלילית ויותר מזה מעליבה ! מנהלת החנות ענתה לי בבוז שאין כדוגמתו טענה כי אני "ממציאה " את הדברים וכי אין באפשרותה לזכותי אטימות שאין לתאר! גם אני מנהלת בכירה הבאה במגע ישיר יומיומי עם קהל לקוחות ולא פעם משיבה בשלילה לרצונות לקוחותיי אבל כמו לכל דבר יש דרך וצורה ובטח לא באופן מעליב ופוגע !בעודי יוצאת מאוכזבת מהחנות אותה "מנהלת חנות" עברה לשרת לקוחה נוספת תוך כדי גיחוך וקריאה לעברי של "חוצפנית" אני חייבת לציין כי אני אשרוד בלי הזיכוי שמגיע לי כדת וכדין אך הזעזוע העמוק מהיחס המשפיל פשוט לא יכול לעבור על סדר היום ! חשוב לי לציין כי עם טיפה אדיבות ,חיוך ומאמץ שירותי הכול היה נראה אחרת גם אם הייתי יוצאת בידיים ריקות ! והזיכוי שאני דורשת עקרוני בהחלט ...
עלבון סוג הנזק :
זיכוי בגין 8 קופסאות עדשות מגע סגורות פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
לקוחה יקרה,

חשוב לחדד מס נקודות הרכישה המקורית נעשת בפברואר 2008 רכישה של עדשות מגע לשנה.עברה יותר משנה ממועד הרכישה כך שלא ניתן לבצע החלפה או זיכוי כלשהי בגין מוצר שנרכש מעל שנה ,האישור להחלפת המוצר רק בתווך השנה בלבד.
תגובה:
אנו מתנצלים אך לא נוכל לאשר החזר כספי או קבלת מוצר אחר במקום העדשות שברשותך.

יום טוב
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה