פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת עדשות- איחור בקבלתן וקבלת מוצר לא נכון נושא התלונה:
‏יום שישי ‏03 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אבן גבירול פינת ארלוזורוב כתובת:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב15.5 הזמנתי עדשות מגע חודשיות למשך חצי שנה באופטיקה הלפרין סניף ת"א רח' אבן גבירול פינת אלרוזורוב לאחר שהציעו לי באופטיקה מבצע. מסרו לי כי העדשות יגיעו עד עשרה ימים ולא יותר - פניתי אליהם בבקשה שהעניין לא יתעכב, מכיוון שהנני מרכיבה עדשות חודשיות על בסיס יומי והן כבר מתקרבות לסוף תוקפן.
עברו שבועיים וחצי - והעדשות עדיין לא הגיעו- פניתי אליהם- מסרו שהגיעה רק קופסא אחת של עדשות, כלומר של עין אחת והחבילה של העין השנייה תגיע בעוד כמה ימים, אך יש עדשה אחת חודשית במספר הראייה שלי ואני יכולה לקחת את זה בנתיים- והם מבטיחים לפצות אותי על העיכוב.
בתאריך ה1.6.2011 הגעתי לקחת קופסא מלאה של עין אחת ועוד עדשה חודשית יחידה של העין השנייה- מסרה לי האופטיקאית שהיא מנסה לברר למה החבילה השנייה עוד לא הגיעה- מסרתי לה שהנני מודעת לבעיה והאופטמטריסט יעדכן אותי כשתגיע החבילה השנייה.
הגעתי לביתי- הרכבתי את העדשות יום למחרת וסבלתי יום שלם בעבודה לנוכח העובדה כי הנני רואה מספיק טוב עם העדשות. בבית, השוותי בין קופסא אחרת שהייתה לי בעבר- ממקום אחר- וגיליתי שהצילינדר לא נכון בעין אחת!
פעם ראשונה שקיבלתי שירות כזה גרוע, וזלזול בדבר כ"כ רגיש.
אני מנסה להשיג אותם טלפונית ואין מענה!
גם הייתי צריכה לחכות שבועיים וחצי ולא קיבלתי את המוצר במלואו וגם הנני צריכה לגלות שהמוצר לא תקין!
אם תוך יום- הנני מקבלת מוצר תקין ופיצוי על עוגמת הנפש, בזבוז הזמן והזלזול- הנני מבטלת את העסקה.
קבלת מוצר תקין בפחות מיומיים ופיצוי כנדרש! פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
פולינה שלום,

בבדיקה מול הסניף-מול מנהל החנות חאלד
תגובה:
אושר לך ביטול עסקה אנו נבצע החזר כספי מלא בגין העסקה שבצעת ,החזר בסך של 414 ש"ח

יום טוב

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה