פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות בחשבון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר 10 שנים כלקוחה באופטיקנה החלטתי לעבור לאופטיקה הלפרין מה שהוכח כטעות גמורה.
הגעתי לסניף ורכשתי משקפיי ראייה ו2 חבילות של עדשות מגע.
הסניף היה כבר לקראת סגירה והיו המון לקוחות ממתינים ומתוך לחץ ומהירות לא ממש שמתי לב לסכום שחוייבתי בו.
כשהגעתי הבייתה והסתכלתי בחשבון הייתי בהלם- במקום לשלם 2400 ש"ח בלבד שילמתי 3400!! וזה עוד שמנהלת הסניף בכבודה ובעצמה עשתה לי את החשבון ולא איזו מוכרת בתחילת דרכה.
ראשית חוייבתי פעמיים בגין המסגרת שלקחתי. שנית, הובטח לי לשלם 1000 ש"ח על שתי העדשות למשקפיים ושילמתי 1063 בפועל ולסיום ומנהלת הסניף רצתה "לבוא לקראתי" ולתת לי 50% על המסגרת במקום 40% וגם זה בסופו של דבר לא ניתן לי!!
מילא אם מדובר היה בטעות אחת, אבל שלוש טעויות בחשבון אחד? זה כבר רמאות לשמה.
כמובן שמחר על הבוקר אני הולכת לבקש לבטל את העסקה בדחיפות ומה שבטוח שלשם אני לא אתקרב יותר!! עדיף לשלם קצת יותר באופטיקנה אבל לקבל משהו שבאמת הובטח לך.
פשוט עוגמת נפש לשמה, חבל שכל השבת הייתי צריכה להתעסק בשטות הזו.
+עלבון נפש סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה