פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת משקפי שמש נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/5/11 רכשתי בסניף חולון סוקולוב אופטיקה הלפרין משקפי שמש אופטיות בזמן הרכישה נאמר לי ע"י המוכרת זמן אספקה שבועיים ימים בתום שבןעיים לא יצרו עימי קשר וכן ניגשתי לחנות ושם נאמר לי ע"י האחראית בניגוד לנאמר בעת הרכישה כי זמן אספקה 3 שבועות בתום תקופת הזמן הנוספת וללא שיצרו עימי קשר שוב ניגשתי לחנות , ושם המוכרת בגסות רוח וזילזול אמרה שיש עיכוב ושאמתין בסבלנות ואם יש לי בעיה שאפנה להנהלה... פניתי עוד באותו היום בפקס להנהלה מכיוון ומשרדיהם היו סגורים (9/06/11)לבטל העיסקה טרם קיבלתי תשובה כמו כן היום שוחחתי עם שירות לקוחות (12.6.11 שעה 11:00) נאמר לי ע"י הנציגה שתחזור אלי וטרם חזרו אל
אך התשלום הראשון ירד ברוב חוצפתם. אבקש עזרתכם בנושא.
עלבון, עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת הכף חזרה או קבלת המשקפיים במיידית. פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
לקוחה יקרה,

לידיעתך היה עיכוב בקבלת המשקפיים היות והעדשות הינן עדשות ייצור ,
דבר שלוקח עד כשבועיים ,ובמיוחד שהעדשות לא עברו בקרת איכות והיה צריך
לחזור על חלק מהתהליך שוב ,
תגובה:
היות וקבלת את המשקפיים באיחור אופטיקה הלפרין מעניקה לך כפיצוי זוג משקפי שמש ממתוגי הבית עד 380 ש"ח

יום טוב
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה