פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי של מקדמה לאיסקה שלא בוצע. נושא התלונה:
שחם חיים שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
השדרה השבעית ב"ש כתובת:
שדרה השבעית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך12.5.11 ביקשתי להחליף עדשות זכוכית למשקפי שמש. שילמתי מקדמה ע"ס 100.00 שקלים. העבודה עמורה הייתה לתבצע תוך שבועיים. בפרק זמן הזה, התקשרו מהחנות הנ"ל שלא נתן לבצע את מה שסוכם, אמרתי אין בעיה, לא מעונין במשהו אחר, תחזירו לי את הכסף. נאמר לי בחנות שאין באפשרותם להחזיר מיד,רק כעבור שבועיים(נאמר לי ב23.5.11)בגלל תהליך הנהלת חשבונות. ב6.6.11 הייתי בחנות לברר, ולא קרא כלום.לפי שיחתו של מוכר בחנות, הבנתי שהתהליך ההחזר לא החל. היום בו אני אני כותב הוא 12.6.11 ועדיין לא קיבלתי את כספי ולא טלפון או התנצלות על כל משקרה. בכבוד רב. שחם חיים
טלפונים ונסיעות לב"ש סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
נשלח לחנות צ'ק בתאריך 15.6 תגובה:
הינך מוזמן לגשת לחנות לקבל אותו

יום טוב
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה