פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בדיקות לא מקצויות של העיניים ואי החזר כסף ללקוח עקב תקלה רצינית נושא התלונה:
סטפנסקי סילביה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏21 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' רבי עקיבא 92, בני ברק כתובת:
גן ורשאו, בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר 2009 התקיים מבצע אצל אופטיקה הלפרין, של 1+1 במשקפיים מולטיפוקל. אני נכנסתי לסניף בגן ורשאו, בני ברק. נבדקתי ע"י האופטומטריסט ובחרתי ב-2 מסגרות. סה"כ העסקה היה 9800 ש"ח. שילמתי וחיכיתי למשקפיים שלי.
אחרי כ-3 שבועות, נודע לי שהמשקפיים מוכנות. נכנסתי לסניף, מדדתי את 2 הזוגות, ואמרתי שמשהו לא נראה לי. האופטומטריסט אמר לי לנסות אותן במשך שבוע. לא חל שיפור, חזרתי לסניף, ולפי בקשת האופטומטריסט השארתי את 2 הזוגות אצלו לטיפול. אחרי כמה ימים הוא הזמין אותי, מדדתי אותן, ועדיין הרגשתי שהן לא בסדר. הוא שוב אמר לי לנסות אותן במשך שבוע ימים.
הטרטורים האלה חזרו על עצמם עד 28 לדצמבר 2009 כשחזרתי בפעם הרביעית ובקשתי החזר של כספי. נאמר לי שאין כזה דבר להחזיר כסף, והאופטומטריסט המליץ שאני אעיבור בדיקה נוספת. כשהוא בדק את התןצאות של 2 הבדיקות שהוא בעצמו עשה אותן, הוא אמר שהיה ברור לו שהעדשות הראשונות לא התאימו לי!!!! המספרים שהוא רשם אותם לא היו בסדר. אחרי כ-3 שבועות, בחלק השני של ינואר 2010, העדשות החדשות היו מוכנות. ....אבל הרגשתי שהם עדיין לא בסדר. האופטומטריסט אמר לי לנסות אותן במשך שבוע, אבל...אותו הדבר.........וכבר היה לי יותר מנמאס ושוב בקשתי את החזר כספי והשארתי את 2 זוגות המשקפיים בסניף.
הצעד הבא שלי היה, ללכת להבדק אצל אופטומטריסט אחר, והמספרים היו שונים לגמרי!! זה קרה בסוף ינואר 2010 ואחרי שקבלתי את התוצאות של הבדיקה זו, כתבתי מכתב אישי למנכל אופטיקה הלפרין, מר יעקב הלפרין. שלחתי את המכתב בדואר רשום עם אישור מסירה. קבלתי את האישור מסירה בחזרה, אבל עד היום 12.6.2011 לא שמעתי מילה מהמנכל !!!
יחד עם זה כתבתי למועצת הישראלית לצרכנות והם שלחו אותי לרופא עיניים לבדיקה נוספת. התוצאה היתה במעט זהה לזאת של האופטומטריסט הפרטי.
במועצה, נכנסו לעומק של תלונתי והמליצו לי ללכת למשפטים.
גם פניתי למר גדעון רייכר. והוא גם המליץ שאני אלך למשפטים.
אני חושבת שההתנהגות של אופטיקה הלפרין ובמיוחד של המנכל מר יעקב הלפרין, היא מתחת לכל בקורת ולא מובן לנו איך המנכל לא מצא את הזמן לטפל בתלונה כל כך רצינית ומורכבת של לקוחה שגם היא ובעלה היו לקוחות נאמנים במשך כמה שנים.

עוגמת נפש סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
גברת נכבדה,
הינך מוזמנת לגשת לחנות וכפי שבקשת ממנהל הסניף בו בצעת את הרכישה ,
שיכינו לך משקפיים לפי מרשם חיצוני שתמציאי לנו (בן ארי) אופטיקה הלפרין
למרות שחלפו כמעט שנתיים ויש אחריות על מרשם ל3 חודשים בלבד .
לפנים משורת הדין נבצע החלפה של העדשות
תגובה:
ללא עלות למרשם חדש שתביאי .

הינך מוזמנת לגשת לחנות להמשך טיפול.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה