פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה והחזרת כסף. נושא התלונה:
פנחסוב לירון שם/כינוי:
‏יום שישי ‏10 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רעננה כתובת:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
ב10.6.11 פנינו לחנות של אוטיקה הלפרין ברעננה.רכשנו משקפי שמש שהיו במבצע לצערי הרב כאשר יצאנו מהחנות הבנתי כי המשקפיים אינן נוחות לי ואף בשל גוון הצבע שלהן אינן מסננות את קרינת השמש.פנינו ביום א.חזרה לסניף ובו נאמר כי המנהל איננו ורק הוא מסוגל לעזור במקרה זה ולהשיב לנו את כספנו חזרה.כך חזרנו מספר פעמים בהן המנהל לא היה בחנות היום לאחר מספר ניסיונות יצרנו קשר עם החנות ולאחר שיחה עם המנהל נאמר לי כי לאופטיקה הלפרין ישנם "נהלים פנימיים" בהם אין ביטול עיסקה והחזרת הכסף.כמובן שאמירה זו מנוגדת לחוק ביטול עיסקה .מבקש להשיב את המשקפיים(כלל לא היו בשימוש)ולקבל את כספי חזרה.מצ"ב המקרים בהן אין ביטול עיסקה על פי חוק.

מקרים בהם אין זכות ביטול

- ריהוט שהורכב בבית הצרכן

- מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן על פי דרישות או מידות מיוחדות . שימו לב! ניתן להחזיר ריהוט סטנדרטי על פי קטלוג שהוצג לצרכן ויוצר עבורו כי לא היה קיים במלאי.

- מוצרים שאין להחזיר על פי דין

- מוצרי מזון

- תרופות ותוספי מזון.

- טובין פסידין.

- מידע כאמור בחוק המחשבים (לדוגמא- תוכנות).

- טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או שכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית. (ספרים, קלטות)

- הלבשה תחתונה לרבות בגדי ים

- גז ( בלון או צובר )

- תכשיטים שמחירם עולה על 3,000 ₪.

- מוצרים שמועד האספקה חל מאוחר מ-6 חודשים מיום עשיית העסקה. הכלל בתקנות הוא כי לגבי מועד הביטול, מניין הימים נעשה בהתאם למועד האספקה. אולם במקרה שבו מועד האספקה הוא גדול מ-6 חודשים, לא ניתן לבטל אחרי האספקה.

- המוצר שולם באמצעות תווי קניה, שובר מתנה או כרטיס מגנטי נטען.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה