פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בעת קבלת משקף נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
נס ציונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רכשתי משקף שמש + ראיה בתאריך 25.5.11 בחנות הובטח לי שהעדשות יהיו מוכנות תוך שבעה ימי עבודה.
אני שבוע שלם יוצרת קשר עם החנות והמשקף עדין לא מוכן , מיום שלישי אני מחייגת לשירות לקוחות ללא הצלחה משאירה הודעות בקבלה.
אתמול חזרו אליי והבטיחו שהמשקף יהיה מוכן ביום שלישי.
כחודש לאחר הקנייה, לאחר שקיבלתי את המידע הנ"ל ביקשתי לבטל את העיסקה, אך הוסבר לי כמאחר וקניתי בתקופת מבצע אין אפשרות לבטל עיסקה.
האם קניה במבצע נותנת להם את הזכות לשחק עם הצרכנים ולהתנהג אליי כצרכנית סוג ג' ?
ביטול עיסקה פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה