פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחורה באיכות ירודה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏31 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רח' עזר יולדות כתובת:
תיאור הבעיה:
ב31.7.09 קניתי משקפיים יש לציין שאני מרכיב עדשות מגע ואיני משתמש במשקפיים באופן תדיר. (למעט בתקופה האחרונה). היום נשברה הידית של המשקפיים ללא שום נפילה או מכה פשוט נשבר כשהרכבתי אותם. יש לציין שבעקבות השבר ראיתי שהידית מחוברת במתכת דקה בעובי כמילימטר. בקיצור לדעתי סחורה באיכות ירודה להחריד. איך שיהיה למיטב הבנתי משקפיים לא אמורות להישבר בפחות משנתיים ללא נפילה או מכה כלל. פניתי לחנות הנ"ל ולא התיחסו כלל לתלונתי. התשובה שקיבלתי היא: זה מה יש!
עוגמת נפש סוג הנזק :
מסגרת חדשה (ואפילו בתשלום) ובתנאי שתתאים לעדשות הקיימות. או תיקון בר קיימא. פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
לקוח יקר!
העסקה שעליה הינך מדבר נרכשה בתאריך 3.8.2009 אין אחריות במקרה של שבר , לא נראה לי נכון שלקוח משתמש במשקפים בפרק זמן ממושך ואחכ' לבוא בטענות כי המוצר מאיכות ירודה!
תגובה:
בכל אופן אופטיקה הלפרין תבוא לקראתך, תוכל לבחור מסגרת חדשה מאותו סוג במידה ויש או מסגרת חדשה באותה עלות של המסגרת שברשותך עד 440שח' בהנחה של 70% ובתנאי שהעדשות יעברו למסגרת ,כדי שלא תצטרך לרכוש עדשות חדשות .
הינך מוזמן לגשת לכל סניף בצרוף התשובה שלי

בהצלחה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה