פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות,עוגמת נפש וזלזול בלקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע כתובת:
מרכז ביג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/06/11 הגענו אני ואימי למרכז ביג בבאר שבע לסניף של רשת הלפרין על מנת לרכוש משקפי ראיה וקריאה. עם כניסתנו לחנות נגשה אלינו נציגה בשם נינו שסייעה לנו לבחור 3 זוגות משקפים במחיר של 1000 ש"ח. לציין כי הנציגה נתנה שירות מעל ומעבר,היא מקצועית והקדישה זמן רב וסבלנות לי ולאימי. עם בחירת המשקפיים ביקשנו במפורש כי זוג אחד ישמש לקריאה ושני הזוגות השניים ישמשו לראיה,מאחר ויש הבדל עצום בין המספרים שמשמשים לראיה לבין המספרים שיש לקריאה הדגשנו שוב את האופן בו אנו רוצים כל אחד מהזוגות.
לאחר מספר ימים חייגתי לרשת לבדוק מה קורה עם המשקפיים ונאמר לי שלא יודעים,יבדקו ויחזרו אלי. באמת חזרו אלי ומסרו שהמשקפיים מוכנות ונמצאות בסניף לב הסיטי הקרוב לביתי כמו שביקשנו במהלך הרכישה מול נינו. עם הגעתי לסניף מתברר שלא יודעים שמה במה מדובר והמשקפיים לא נמצאות במקום.
יצאתי מהסניף כועס וביקשתי שיחזרו אליי לאחר שיבדקו את הנושא. חייגו אליי שוב ומסרו כי המשקפיים לא מוכנות ויגיעו רק למחרת לסניף. למחרת כשהגעתי לסניף נמסר לי שוב שאין דבר כזה ויתכן והמשקפיים יגיעו במהלך היום בסביבות השעה 13:00 עם אחד מהעובדים שנמצא בסניף לב העיר והוא מביא את הסחורה ממרכז ביג. עזבתי את הסניף וחזרתי בסביבות השעה 15:00 ,הסחורה אכן הגיעה עם העובד,אך משום מה המשקפיים שלנו לא. לאחר שהתעצבנתי הנציגה הרימה טלפון למרכז ביג והסתבר כי המשקפיים מוכנות ונמצאות שמה למרות שבמפורש ביקשתי שיגיעו לסניף לב הסיטי. לאחר כל הטרטורים הגעתי לסניף בביג ולקחתי את שלושת זוגות המשקפיים. עם הגעתי הביתה הסתבר בכלל שבנוסף לכל הטרטור,ישנה בעיה של חוסר מקצועיות וכל הזוגות מתאימים רק לקריאה ובעלי מספר 2.5, במקום שזוג אחד לקריאה ושני זוגות אחרים לראיה. חזרתי עצבני למחרת ללב הסיטי והשארתי שמה את המשקפיים מכיון שלא הייתי מוכן לנסוע שוב למרכז ביג. מנהלת החנות בלב הסיטי חייגה למרכז ביג ונתנה לי את המנהלת בביג לאחר שצעקתי עליה והסברתי לה את כל הבלאגן שהם עושים הבטיחה שהעניין יטופל מהר.מיותר לציין כי אמרתי לה שבכוונתי להתלונן דבר שבכלל לא נראה לי שמשפיע עליהם ברשת{כנראה מורגלים במקרים כאלה}. לציין כי מדובר ביום 29/06/11 בו מסרתי את המשקפיים התקולות לסניף על מנת שיטפלו בהם "מהר וטוב". היום ה 05/06/11 חייגתי למרכז ביג מספר פעמים כשנציגה בשם הדס ענתה לי והבטיחה שתחזור אלי עם תשובה כעבור חצי שעה, כמובן ששיחה כזאת לא הייתה איתה מעולם. מאוחר יותר בסביבות 20:00 חייגתי שוב לחנות הפעם ענתה לי נינו והבטיחה שמחר על הבוקר תבדוק עם המעבדה מה קורה ותחזור אליי.

לסיכום חווית הקניה גרועה ביותר. כביכול ישנה תחושה בהתחלה שהכל עולה מאוד זול,אך מסתבר שהזול עולה מאוד יקר אחר כך. לנו זה עלה בעצבים, בעוגמת נפש וטרטורים מיותרים. חוסר המקצועיות של חלק מאנשי החנות מביש מאוד, בנוגע לשירותיות חלק מהעובדים לא שמע כלל על מושג כזה. איני ממליץ לרכוש ברשת ,הזהרו.

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
צפורה שלום,
בהמשך לפנייתך,
הדברים נבדקו ונמצא כי שני זוגות הגיעו בפרק הזמן שהובטח לגבי הזוג השלישי היה עיכוב קל בגין חוסר במלאי אצל ספק העדשות ,
בכל אופן כרגע ששלושת הזוגות ברשותך.
תגובה:
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לך ,
ויחד עם זאת כדי לשפר את הרגשתך אופטיקה הלפרין מעניקה לך כפיצוי זוג משקפי שמש עד 400ש ' ממותגי הבית .
הינך מוזמנת לגשת בצרוף התשובה שלי ולקבל את ההטבה .
בהצלחה .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה