פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקת רכישת משקפיים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גבעת שמואל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
ביום 4.07.2011 נגשתי לחנות אופטיקה הלפרין בגבעת שמואל וביקשתי לרכוש משקפי ראיה , תוך כדי בדיקה שיכנע אותי האופטיקאי כי המשקפיים שמתאימות לי הם מולטיפוקל ואין שום צורך שרופא יבדוק אותי מתוך לחץ הסכמתי לעסקה בסכום ניכר נאמר לי שתוך כשלושה שבועות ניתן לקבלם וכי אוכל לתת להם תושבה למחרת או יומיים אם אני מתחרט , בערב דיברתי עם רופא עיניים ועם מספר חברים והתחרטתי, פניתי לחנות והם הפנו אותי לרשת, במשך יומיים אני מנסה להשיג את שרות הלקוחות במשרדי החברה מספר פעמים אמרו שיחזרו אלי אך עד שעות הבוקר היום אף אחד לא דיבר איתי ,
פניתי שוב הבוקר והשארתי הודעה אצל המזכירה רחלי ב 11.35 שאמרה שתשאיר הודעהדחופה לשרות לקוחות , שלחתי פקס בשעה 12.30 לערך שעבר לחברה על בקשת ביטול עסקה, התקשרתי שוב בשעה 15.30 והעבירו לשרות לקוחות וענתה לי הודיה. הודיה אמרה לי שהיא מבינה אך היא לא מבטלת את העיסקה אין היא יכולה לבטל היא רק מקפיאה את העיסקה , אמרתי לה שאני מבקש לבטל לחלוטין העיסקה כפי שנאמר לי ניתן והיא התעקשה שהעסקה מוקפאת עד להוראות המשך עבודה ממני .
אני אמרתי שוב שאנו לקוחות של החברה כבר 15 שנה ולאור התשובה התמוהה שאין אני יכול להטל העיסקה לא אני ולא בני משפחתי נבצע שוב עיסקה ברשת ואני עומד על כך שתבוטל העיסקה , נאמר לי עלידי הודיה שוב שהיא תבדוק עם המנהלת וכעת העיסקה מוקפאת ולא מבוטלת ,

לפי חוק רכש המוצרים אני מבין שניתן לבטל העיסקה, כמו כן נאצר לי על ידי הצוות המוכר שתוך יום יומיים ניתן לבטל העיסקה ולכן ביצעתי אותה, כמו כן נאמר לי על ידם שמשך האספקה ממשוך מאוד ומתחילים ליצר המוצר לאיחר מספר ימים

אבקשכם לסייע לי לסיים סיפור עגום זה ולעזור לי לבטל העיסקה

בברכה

יורם
כספי סוג הנזק :
ביטול עיסקה פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
יורם שלום,

בשיחה עם נציגה בשם הודיה הוסבר שלא ניתן לבצע ביטול מלא של העסקה .
הוצע לך ביטול לפי נהלי הרשת 80% בהחזר כספי ו 20% בשובר זיכוי
תגובה:
באותה שיחה עדכנתה שתרצה לבדוק את הדברים ולחזור אלינו בתשובה ,בכל אופן הצעתנו עדיין עומדת בעינה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה