פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות עסקה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
דרך בן יהודה 147 כתובת:
תיאור הבעיה:

1.לקראת נסיעה לחו"ל המתוכננת בתאריך 14/7/2011, רציתי לקנות משקפי ראייה המשולבים עם משקפי שמש עקב בעיית רגישות עיניי.
2.בהיות בן זוגי איש קבע, החבר בארגון חבר צרכנות, בחרתי לממש את הרכישה ברשת אופטיקה הלפרין בסניף הקרוב לביתי מתוך מודעות לרמת איכות שירות ומוצר כפי שארגון חבר מתחייב אליה.
3.בתאריך 18/5/2011 הגעתי לסניף שלכם ולאחר בדיקת ראיה מקיפה בחרתי לרכוש משקפיים מסוג JAKOBS בעלות 1146 ₪. היות ונסעתי לאילת לקחתי את זוג משקפיי השמש והחזרתי אותם לאחר כשבוע בתאריך 29/5/2011 אליכם לסניף לטובת הרכבת ושילוב עדשת הראייה המתבקש.
4.היות והמשקפיים לא היו זמינים, קיבלתי התחייבות לקבלת המוצר בתוך 3 שבועות, מועד אשר התאים לי לקראת הנסיעה לחו"ל.
5.כאן התחילו הבעיות:
א.למרות טלפוניים חוזרים ונשנים ממני אליכם,משקפיים לא היו זמינים במועד הנדרש וקיבלתי תשובה מכם שעדשה אחת לא עברה את בקרת האיכות ובגלל זה ההזמנה מתעכבת.
ב.המשקפיים שהגיעו בתאריך 29/6/2011 לא היו המשקפיים המוגדרים בהזמנה.
ג.קיבלתי התחייבות מוכר חוזרת לקבלת המשקפיים הרצויים בתוך שבועיים- מועד הקרוב מאוד לנסיעה שלי לחו"ל.
6.אתה אני נמצאת בדילמה, אני 4 ימים לפני הטיסה לחו"ל, משקפי ראיה יש לי אך אין לי כלל משקפי שמש לעיני הרגישות ואינני יודעת מה לעשות!.
7.אינני מרוצה כלל מרמת השירות ואיכות המוצר במיוחד שמצבי כיום הינו מלחיץ מאוד במיוחד שאין בידי פיתרון זמין אחר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
בהיותכם חברה המכבדת את עצמה, מבקשת טיפולכם המיידי בהאצת ההזמנה לקבלת המשקפיים עד!! לתאריך 13/7, חושבת אני שמן הראוי לפצות אותי על עוגמת הנפש ועל הדחייה המתמשכת. פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
הלקוחה טופלה תגובה:
וקבלה את המשקפיים לפני הנסיעה לחול , פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה