פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-אספקת משקפיים, רמאות וזלזול בלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שירות לקוחות הלפרין, גב' יעל שלום רב
ראשית תודה על תגובתך
שנית אני שמח שמצאתם את פנייתי מוצדקת והתייחסת בהתאם ויש לי אסמכתא כתובה בנדון
אני מבין שיכול להיות עיכוב וגם תקלה בבקרת איכות. יחד עם זאת אינני מקבל את העובדות הבאות:
• אי-בדיקתכם את הנושאים לעומק והחזרת תגובה שקרית בצורה כתובה
• טעויות הולכות וחוזרות מכל הסוגים באופטיקה הלפרין
• העובדה שהזמנתי את המשקפיים בתחילת הקיץ, חצי קיץ כבר עבר ועדיין אין באפשרותכם להספק לי משקפיים.
לידיעתך, היום 10.7 בערב קבלתי שיחת טלפון מהסניף, שבה נסבר לי ששוב לא הצלחתם לעשות את המשקפיים ואני מוזמן בפעם נוספת לבוא ולחפש מסגרת אחרת.
כפי שציינתי במסמך שהעברתי לכם לפני שבוע, אין בסניף הנ"ל מסגרת אחרת שמתאימה לי.
כרגע אני מודיע באופן רשמי שהחלטתי לפנות לגורמי הכרעה וכמו כן ליידע את כלי התקשרות מה מסתתר מאחרי החברה שמציגת את עצמה כמקצועיות בתחום ומובילה בשירות.
כמו כן אני רואה את אופטיקה הלפרין אחריות לכל תאונות ו/או נזק שאלול להיגרם לי עקב אי-הרכבת משקפי שמש בנהיגה.
לידיעתכם
יאן גלר
פגיעה בעיניים סוג הנזק :
אספקת משקפיי + פיצוי פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
יאן שלום,

בהמשך לפנייתך,ומבדיקה שערכתי מול הסניף נמסר כי:
המשקפיים הגיעו והינן מוכנות.ואספת אותן .
אנו מקווים כי המשקפיים הינן לשביעות רצונך .
היות ובהתחשב במרשם שלך שאינו קטן זה המקסימום שניתן לייצר.
תגובה:
במידה ועדיין קיימת בעיה הינך מוזמן להגיע לסניף ולבחור מסגרת קטנה יותר כדי שמבחינה טכנית קוטר העדשות יהיה קטן יותר והעדשה תצא דקה יותר ככל שניתן.
במידה ואינך מעוניין לבצע הזמנה חוזרת של משקפי השמש והעבודה לשביעות רצונך .נשמח לפצות אותך בזוג ראיה לבן מסגרת עד 600 ש"ח ועדשות חד מוקדי קריאה/מרחק לפי בחירתך .
בהצלחה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה