פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול הציבור ואי אספקת המוצר הנדרש בשלמותו נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מדי שנה קונה משקפים ברשת אופטיקה הלפרין, ועד כה הייתה לי בעיית ראייה, לאחרונה ביצעתי ניתוח והגעתי לסניף אחר של אופטיקה הלפרין (בב"ש) להחליף את עדשות הראייה בעדשות רגילות, המוכרת שם ציינה כי היא מזהה שזה משקף של החברה וכי הייתי אמורה לקבל את העדשות בעת הקנייה וחבל שאשלם על כך כסף, הגעתי לסניף ממנו התבצעה הקנייה ודרשתי לקבל את העדשות, הן אמרו לי כי אם לא לקחתי אותם במעמד הקבלה הן נזרקו לפח, טענתי בפניי המוכרת כי הם משקרים שכן בשקית שהגיעה לא הגיעו כלל עדשות נוספות וכן הם אינם אומרים זאת ללקוחות- כתשובה היא אמרה- שזה איננו תמיד מגיע ואם לקוח רוצה עליו לבקש. אם חושבים על זה בהיגיון- מגיעות לי העדשות שכן שאני קונה משקפיים אני משלמת את עלותם ואז מוסיפה כסף לעדשות הראייה
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת עדשות הראייה בעדשות רגילות- ללא תשלום פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
תמי שלום,

בהמשך לפנייתך,
ומבדיקה שערכנו רכשת את המסגרת עם העדשות , ורכשת עדשות אופטיות עם מספר.
בדרך כלל המשקפיים חוזרים ללא השבלונה המקורית ,רק עם העדשות האופטיות .
תגובה:
יחד עם זאת בהחלט היית צריכה לבקש לקבל את העדשות המקורית אלייך.
מאחר וכרגע אין אפשרות לששחזר את השבלונה הזו.
ובגין האי הבנה שנוצרה הינך זכאית לקבל משקפי שמש ממותגי הבית עד 400 ש"ח כפיצוי הינך מוזמנת לגשת לסניף שנוח לך בצרוף התשובה שלי ולקבל את ההטבה .
איתך הסליחה.
אופטיקה הלפרין
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה