פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי עסקה - שירות מזלזל - אי מתן תשובות נושא התלונה:
אזיקרי שרון שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
קפלן ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה - 16/6 הגעתי לסניף הלפרין בקפלן ת"א עם שובר שרכשתי בביי 2. המטרה היתה לקנות משקפי שמש אופטיות בעזרת המוכרת בחרתי בזוג משקפים ונאמר לי שתהיינה מוכנות תוך כשבועיים. (יש לי מספר מאד גבוה והיה לי מאד דחוף הבהרתי את הדחיפות ) לאחר כשבועיים המשקפיים לא היו מוכנות לאחר שהמתנתי עוד כשבוע פניתי לשרות קיבלתי מהם פיצוי והבטחה שבתחילת השבוע יהיו לי המשקפיים. למחרת טלפון מהחנות המשקפיים לא מוכנות יש בעיה טכנית שלקח להם כשלושה שבועות לגלות . לטענת מנהלת החנות המשקף עבר שני בתי חרושת אף אחד לא חשב לעדכן אותי במקביל בנתיים אני נטולת משקפיים כבר שלושה שבועות. הגעתי שוב לחנות (ביום א שעבר ה - 10/7) הובטח לי שעד סוף השבוע תהיינה מוכנות. לא התקשרו אלי , הרמתי טלפון ביום א' אחה"צ ענתה לי בחורה אמרה שתבדוק ותחזור אליי (אחרי שאמרה לי אבל הזמנת רק ביום א' שעבר) היום כבר יום שלישי היא לא טרחה לחזור אליי. שלחתי שוב מייל לשרות לקוחות אתמול וגם מהם טרם שמעתי דבר. המצב כרגע הוא שאני ממתינה כחודש ושבוע למשקפי שמש. יכולתי כבר לרכוש לי ארבעה זוגות אחרים במקום אחר אם אין אתם יכולים לספק את הסחורה תעדכנו את הלקוח ותנו לו לבחור. כרגע לא קיבלתי שום תגובה היחס הוא מזלזל , פוגע וחסר התחשבות
עוגמת נפש סוג הנזק :
תגובה מיידית , טיפול דחוף - אם משקף לא מוכן עד מחר ביטול העסקה פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
שרון שלום,

בהמשך לפנייתך,

המשקפיים נמצאות בחנות הינך מוזמנת לגשת לקבל אותן.
תגובה:
כמו כן הוצע ללקוחה פיצוי משקפי ראיה נוספות חד מוקדי לבן מסגרת עד 500שח ' ועדשות באינדקס 1.67 ללא עלות .או לחילופין הוצע לקבל תווים לקניה עתידית ברשתות נוספות . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה